Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان متنفذ اهل سنت اظهار کرد: برخی حال و روز امت اسلامی را امروز به جایی رسانده‌اند که بدترین انسان‌ها، مقدسات و قبله ما را به یکدیگر تعارف می‌کنند و به هم می‌بخشند و این اتفاق نتیجه تفرقه و تشتت است.

"عبدالقادر رمشک‌پور" پیش از ظهر امروز ۱۴ بهمن‌ماه در نهمین همایش آئین برادری در شهرستان ریگان گفت: امروز و در این برهه از زمان در کنار هم بودن برای ملت مسلمان از آب و غذا خوردن، مهمتر و ضروری‌تر است البته این در کنار هم بودن مختص این بازه زمانی نیست بلکه در اسلام در کنار هم بودن جایگاه رفیع دارد و تفرقه و چند دستگی و دو ستگی برای همه ما بسیار زیان بار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمشک پور ادامه داد: برخی حال و روز امت اسلامی را امروز به جایی رسانده‌اند که بدترین انسان‌ها، مقدسات و قبله ما را به یکدیگر تعارف می‌کنند و به هم می‌بخشند و این اتفاق نتیجه تفرقه و تشتت است. ما از فرعونیان زمان و این تفکر فرعونیان گله نداریم اما از افرادی که خود را مسلمان می‌دانند و از آنها دفاع می‌کنند، گله داریم.

منتفذ اهل سنت افزود: آنقدر تفرقه و تشتت در امت اسلامی به وجود آمده که به دشمنان ما جرات داده که به راحتی در ممالک اسلامی عملیات اجرایی و برخی از بزرگان ما را حذف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سنت‌های الهی تا قیامت تغییر نمی‌کنند تصریح کرد: همانگونه خداوند برای کائنات سنت قرار داده، برای عزت انسان‌ها نیز سنت قرار داده و این سنت‌ها تغییر پیدا نمی‌کند لذا پیروی از پیامبر اسلام برای کاهش تفرقه و تشدد امری حیاتی و مهم برای جامعه اسلامی است.

رمشک‌پور با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ملت ایران باید در فکر، عقیده و در شکل و صورت در اخلاق و سیرت و در مسایلی که به معاد و معاش مربوط است، بیشتر از همه مسلمانان جهان، محمدی باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اهل سنت اخبار سیاسی کرمان استانی سیاسی بدترین انسان ها کنار هم بودن تفرقه و تشتت امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • قیمت پژو پارس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است