Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:27:45 GMT

زمان و نحوه رونمایی از لباس‌های پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۲۷۶۱

زمان و نحوه رونمایی از لباس‌های پرسپولیس مشخص شد

طی نشستی در باشگاه پرسپولیس زمان و نحوه برگزاری مراسم رونمایی از لباس‌های این تیم مشخص شد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شرکت البسه ورزشی تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس، در نظر دارد مراسم رونمایی از لباس‌های این تیم را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت بنابه دلایلی از جمله رزرو مکان برگزاری و فراهم‌ساختن برخی مقدمات ترجیح داده که این مراسم بعد از بازی با الدحیل برگزار شود.

شرکت نامبرده به باشگاه اعلام کرده است که در صورت فراهم بودن شرایط مراسمی ویژه در یکی از سالن‌های بزرگ تهران تدارک دیده خواهد شد.

در جریان این مراسم، از لباس پرسپولیس در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر رونمایی خواهد شد. همچنین قبل از دربی از پیراهن پرسپولیس در  دربی 92 و لیگ قهرمانان آسیا که طرح مشترک و ویژه‌ای خواهد بود از طریق انتشار تصاویر و کلیپ‌هایی در سایت، اپلیکیشن و اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی باشگاه پرسپولیس رونمایی خواهد شد.

از سویی دیگر به رغم انتخاب قبلی باشگاه و شرکت مذکور مبنی بر انتخاب رنگ و طرح جدیدی به‌عنوان رنگ‌ دوم ‌لباس تیم پرسپولیس با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرار است طرح و رنگ جدیدی از میان طرح‌های پیشنهادی شرکت نامبرده انتخاب شود و بدین ترتیب طرح  لباس دوم به رغم انتخاب های قبلی احتمالاً تغییر خواهد کرد.

بر همین اساس امروز طی هماهنگی‌های انجام شده با این شرکت، مقرر شد آخرین نمونه طرح‌های این شرکت برای رنگ دوم، به باشگاه ارائه شود تا تصمیمات نهایی با نظر باشگاه اتخاذ شود.

لیگ برتر فوتبال| فتح سکوی نفتی آبادان توسط پرسپولیس پیش از دربی/ حفظ فاصله با مدعیان در روز فرصت‌سوزی علیپور

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس رونمایی از لباس باشگاه پرسپولیس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده بود، امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد تا پس از بهبودی بتواند تمرینات خود را آغاز کند.

مهدی پور که یکی از بازیکنان ثابت استقلال در این فصل محسوب می‌شد، ادامه بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل را از دست داد و طبق اعلام فیزیوتراپ این بازیکن او تا نیم فصل دوم فصل بیست و چهارم می‌تواند بار دیگر برای استقلال به میدان برود.

لازم به ذکر است که مهدی پور در ۲۲ بازی این فصل برای استقلال، آمار یک گل و ۴ پاس گل را از خود به ثبت رسانده بود.

کد خبر 6086341

دیگر خبرها

  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد