Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@05:07:47 GMT

مارک زاکربرگ متهم به حمایت از ترامپ شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۲۷۸۸

مارک زاکربرگ متهم به حمایت از ترامپ شد

ایتنا - سرمایه‌دار مشهور آمریکایی مدعی شد: زاکربرگ به دنبال کسب سود و منفعت مالی است و از همین رو به جای کنترل انتشار اخبار دروغین به نفع ترامپ نسبت به این موضوع بی توجه است.
جرج سوروس سرمایه دار مشهور آمریکایی خواستار جایگزینی مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک شد و ادعا کرد وی به طور مخفیانه در تلاش برای انتخاب مجدد دونالد ترامپ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، سوروس با انتشار مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز تصریح کرده که زاکربرگ و ترامپ مخفیانه با یکدیگر متحد شده‌اند و از همین رو فیس‌بوک چشم خود را بر روی تبلیغات سیاسی دروغین به نفع ترامپ بسته است و آنها را حذف نمی‌کند.

به نوشته سوروس، زاکربرگ به دنبال کسب سود و منفعت مالی است و از همین رو به جای کنترل انتشار اخبار دروغین به نفع ترامپ نسبت به این موضوع بی توجه است.

وی توافق غیررسمی ترامپ و سوروس را این گونه توصیف کرده است: فیس‌بوک به ترامپ کمک می‌کند تا دوباره به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود و ترامپ هم در عوض از فیس‌بوک در برابر حملات رگولاتوری ها و رسانه‌ها دفاع می‌کند. سوروس دیدارهای مکرر و طولانی مدت ترامپ و زاکربرگ را سندی برای اثبات ادعای خود دانسته و افزوده که عدم حذف تبلیغات سیاسی دروغین ترامپ در فیس‌بوک راه را برای پیروزی وی هموار می‌کند.

سوروس به شریل سندبرگ مدیر ارشد عملیات فیس‌بوک هم حمله کرده و ادعاهای وی در این زمینه که فیس‌بوک می‌خواهد دنیا را به محل بهتری برای زندگی مبدل کند، رد کرده است. وی افزوده که هر دوی این افراد باید از فیس‌بوک کنار گذاشته شوند، زیرا هدف آنها تنها حداکثر کردن سود مادی بدون توجه به پیامدهای این کار است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ مارک زاکربرگ فیس بوک دروغین به نفع ترامپ همین رو فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند