Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:06:56 GMT

برگزیدگان کشوری مهرواره سرود آفرینش معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۰۰۹

برگزیدگان کشوری مهرواره سرود آفرینش معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار ضیایی صبج دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اسامی برگزیدگان دو بخش «سرود نمایش» و «نماهنگ» نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» اعلام شد، اظهار کرد: بهرام دهقانیار، محمود منتظم و عباس محمدی هیئت انتخاب این مهرواره بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این هیئت در نشستی ۸۹ سرود و ۱۷ نماهنگ رسیده به دبیرخانه را بررسی و در پایان هشت «سرود نمایش» و دو «نماهنگ» انتخاب کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در ادامه با بیان اینکه گروه داوری در بخش سرود نمایش این مهرواره، «دنیای پنهان» با شعر و ترانه حمیرا خدابنده، کارشناس مسئول آفرینش‌های ادبی، آهنگ‌سازی «آرش عشقی»، و رهبری «منیژه واحد قاضیانی»، مربیان هنری کانون گیلان را شایسته عنوان اثر برتر دانستند، ادامه داد: همچنین این هیئت در میان نماهنگ‌های ارسالی از سراسر کشور، «گیلان زای» کاری از «منیژه واحد قاضیانی»، مربی هنری مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان لاهیجان را نماهنگ منتخب این مهرواره معرفی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه نخستین مهرواره سرود آفرینش با شعار «آینده ساختنی است» از تابستان امسال با ارسال شیوه‌نامه و فراخوان به استان‌های سراسر کشور کار خود را آغاز کرد، گفت: مخاطب این برنامه اعضای کودک و نوجوان و مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون بودند.

ضیایی با بیان اینکه این مهرواره در دو بخش «سرود نمایش» و «نماهنگ» و در دو مرحله استانی و کشوری برنامه‌ریزی و بر اساس شیوه‌نامه از هر استان سه اثر برتر در بخش «سرود نمایش» انتخاب و به دبیرخانه کشوری مهرواره ارسال شد، افزود: مرحله کشوری نخستین مهرواره سرود آفرینش روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفند امسال در مجموعه تفریحی فرهنگی صدا و سیما در زیباکنار استان گیلان و با حضور هشت گروه منتخب برگزار خواهد شد.

کد خبر 4843160

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری گیلان رشت دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس ویروس کرونا انقلاب اسلامی ایران زلزله نخستین مهرواره سرود آفرینش سرود نمایش هنری کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: یک واحد مرغداری متخلف که ۱۷ گونی لاشه مرغ تلف شده را در تالاب انزلی تخلیه کرده بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد. حمزه عشوری با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر رها شدن لاشه‌های مرغ تلف شده در تالاب انزلی محدوده رودخانه سیاه درویشان شهرستان صومعه سرا اضافه کرد: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی با دریافت اطلاعات از تلفات مرغداری‌های حاشیه تالاب به موقع اقدام کردند. وی گفت: این مرغداری ۱۷ گونی لاشه مرغ‌های تلف شده را مخفیانه در رودخانه سیاه درویشان تخلیه کرده که در نهایت لاشه مرغ‌های مرده، از تالاب بین المللی انزلی سر درآورده بود.  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: بعد از مستندسازی و تشکیل پرونده قضایی، محیط بانان، مرغ‌های تلف شده را جمع آوری و بصورت اصولی امحا کردند.  عشوری تصریح کرد: هر گونه تهدید علیه بهداشت عمومی و تخریب محیط زیست تخلف است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • نمایش مقتدرانه توان نظامی ایران در رژه روز ارتش در گیلان
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد