Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:08:46 GMT

نوروز 99 با تورهای جنوب شرق آسیا

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۰۹۵

نوروز که نزدیک می‌شود، افرادی‌که یک سال را تلاش کرده‌اند و امکان استراحت را برای خود فراهم ندیده بوده‌اند، تلاش می‌کنند تا یک مسیر مناسب را برای سفر خود برگزینند. آن‌هایی که زمان و بودجه‌ی بیشتری در اختیار دارند، تلاش می‌کنند تا مسیرهای دورتر و طولانی‌مدت‌تر را انتخاب کنند چرا که در طول سال، امکان چنین سفری را ندارند و تعطیلات نوروزی، می‌تواند این امر را برای ایشان تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوروز که نزدیک می‌شود، افرادی‌که یک سال را تلاش کرده‌اند و امکان استراحت را برای خود فراهم ندیده بوده‌اند، تلاش می‌کنند تا یک مسیر مناسب را برای سفر خود برگزینند. آن‌هایی که زمان و بودجه‌ی بیشتری در اختیار دارند، تلاش می‌کنند تا مسیرهای دورتر و طولانی‌مدت‌تر را انتخاب کنند چرا که در طول سال، امکان چنین سفری را ندارند و تعطیلات نوروزی، می‌تواند این امر را برای ایشان تسهیل کند. ما به عنوان آژانس آویسا، در این‌جا شرایط تورهای نوروزی مالزی و تایلند، دو مسیر مشهور منطقه‌ی جنوب شرق آسیا که از نظر امکانات و فرهنگ، متفاوت هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

تور مالزی نوروز 99؛ بهترین خرید، آرام‌ترین سواحل

تور مالزی نوروز 99، بدون شک می‌تواند یک انتخاب دقیق و مناسب برای سفر خانواده‌های ایرانی باشد. این مقصد می‌تواند برای هر نوع از سلیقه پاسخ‌گو باشد. از کسانی‌که علاقمند به دیدن آثار معماری مدرن هستند، کسانی‌که اهل خرید هستند یا کسانی‌که می‌خواهند در کنار ساحل دراز بکشند و از آٰرامش بی‌نهایت لذت ببرند، می‌توانند در این کشور، بهترین‌ها را برای خود بیابند.

مهم‌ترین شهر توریستی مالزی، کوالالامپور پایتخت آن است که جاذبه‌های آن، بیشتر به صورت مراکز خرید بسیار لوکس و زیبا مانند پاویلیون و سوریا کی‌ال‌سی‌سی، آثار مدرن معماری مانند برج‌های دوقلوی پتروناس و همچنین برخی از آثار به جا مانده از دوران استعمار مانند ایستگاه راه‌آهن و نهایتاً معابد هندو و بودایی سطح شهر و بیرون آن است. برای کسانی‌که به دنبال تفریحات ساحلی نیستند، این تنوع می‌تواند بسیار جذاب باشد. اما ما توصیه می‌کنیم که در نوروز 99 صرفاً به سفر به کوالالامپور اکتفا نکنید و یکی از شهرهای ساحلی این کشور، مانند پنانگ و لنکاوی را در برنامه‌ی سفر خود بگنجانید. البته اگر صرفاً به دنبال تفریح ساحلی هستید، می‌توانید کل مدت زمان تور مالزی را در این جزایر رویایی بگذرانید.

 

پنانگ و لنکاوی دو جزیره‌ی فوق‌العاده زیبا، با ماسه‌های طلایی هستند که آرامش آن‌ها، می‌تواند مهم‌ترین نقطه‌ی قوت آن‌ها باشد، چیزی که شاید در شهرهای مشهور تایلند، به راحتی نتوانید آن را بیابید. باید دقت کنید که لنکاوی لوکس‌تر و همچنین دنج‌تر است اما پنانگ دارای بخش شهری‌ست و برای کسانی‌که علاقمند به آشنایی با مردم مناطق مختلف هستند، می‌تواند جذاب‌تر هم باشد.

تورهای این مقصد، با پرواز ماهان برگزار شده و مدت زمانی حدود ۷ شب و ۸ روز را دارند. تنوع هتل‌ها هم در آن‌ها بسیار بالاست و مسافران می‌توانند، با مشاوره‌ی کارشناسان آژانس آویسا که به شکل تخصصی در مسیرهای جنوب شرق آسیا فعال است، بهترین هتل را انتخاب کرده و نوروز 99 را با بهترین تورهای نوروزی مالزی بگذرانند و از تعطیلات خود حداکثر لذت را ببرند.

تور تایلند نوروز 99؛ زیباترین جزایر، سواحل هیجان‌انگیز

تایلند با آن که چندان به ایران نزدیک نیست، اما همیشه در بالاترین رتبه‌های سفر ایرانیان قرار داشته است و گذشت سال‌ها، نتوانسته است از میزان استقبال از این مقصد بکاهد. دلیل این امر، تنوع جاذبه‌های این کشور و همچنین مهمان‌نوازی مردمان این کشور است که سبب می‌شود تا توریست‌ها، علاقمند به سفر دوباره به این کشور شوند.

تور تایلند در طول سال هم مانند نوروز برگزار می‌شود و بسته‌های آن، بسیار متنوع است. شهرهای بانکوک، پاتایا، پوکت و ساموئی اصلی‌ترین مسیرهایی هستند که به مسافران ایرانی عرضه می‌شوند اما باید دقت کنید که تعداد این شهرها بسیار زیادند و مسافران جهانی به آن‌ها نیز سفر می‌کنند. بانکوک مانند کوالالامپور شامل آثار فرهنگی تاریخی دیدنی، مراکز خرید متنوع و متعدد‌ و ساختمان‌های مدرن است و می‌تواند برای خانواده‌ها بسیار جذاب باشد. به‌خصوص که خرید در بانکوک، به نسبت جزایر بسیار به صرفه‌تر است.

 

پاتایا یک شهر ساحلی بی‌نظیر است که توانایی جذب هر گونه مخاطبی را دارد اما از آن‌جا که تعداد مسافران مجرد به این شهر کم نیست، ممکن است خانواده‌ها ترجیح دهند به شهر دیگری سفر کنند. البته از نظر هزینه، این شهر از سایر مقاصد ساحلی این کشور ارزان‌تر است و طبیعتاً برای بسیاری از خانواده‌ها نیز جذاب‌تر خواهد بود. پوکت هم یک جزیره‌ی فوق‌العاده زیبا و خیره‌کننده است که مسافران علاوه بر دیدن طبیعت بی‌نظیر آن، می‌توانند در کنار سواحل آن که شهرتی جهانی دارند، دراز بکشند و از آفتاب استوایی حداکثر استفاده را ببرند. توصیه ما آن است که در این مقاصد، حتماً هتل ۵ ستاره، آن هم از نوع باکیفیت‌ش را انتخاب کنید تا بهترین لحظات را سپری کنید.

تورهای نوروزی تایلند با پروازهای ماهان و سلام ایر برنامه‌ریزی شده است. نکته‌ی بسیار مهم آن است که در نوروز، پروازهای ایرلاین ماهان علاوه بر بانکوک، به پوکت هم سفر می‌کند و مسافران این جزیره یا تورهای ترکیبی بانکوک و پوکت، می‌توانند به صورت مستقیم از این جزیره‌ی زیبا به ایران بازگردند و در زمان خود صرفه‌جویی کنند.

با توجه به شرایط مذکور، دیگر وقت آن رسیده که مسافران به نتیجه‌ی نهایی برسند و انتخاب‌های خود را انجام داده و صرفاً به فکر انتخاب هتل‌های خود باشند. برای این امر، می‌توانید روی کارشناسان آژانس آویسا حساب کنید و با انتخاب بهترین‌ها، تور تایلند نوروز 99 خود را خریداری کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ی جنوب شرق آسیا تلاش می کنند تورهای نوروزی برای خود تور تایلند خانواده ها طول سال تور مالزی ی سفر خود برای سفر نوروز 99 جزیره ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مجتبی قدمگاهی، مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی را یکی از برنامه‌های سازمان در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و افزود: حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی با سه مدل اعزام، حضور مستقل و برپایی پاویون است و نمایشگاه حوزه سلامت جنوب شرق آسیا به صورت برپایی پاویون ملی ایران حمایت و برگزار می‌شود.

وی، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا را مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت در جنوب شرق آسیا و کشور‌های «آسه آن» (مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، فیلیپین و برونئی) دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه جاری (۱۷ تا ۱۹ آوریل ۲۰۲۴) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی کوالالامپور مالزی برگزار شد.

قدمگاهی افزود: این رویداد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان و صادر کنندگان با کیفیت ایرانی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و محصولات و فرآورده‌های دارویی فراهم می‌آورد تا در بازار مهم جنوب شرق آسیا حضور یافته و از مزایای تجاری آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع دارویی و فرآورده‌های دارویی انسانی و مکمل‌ها، بیمارستان سازی و تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی و ساخت اتاق تمیز، فرآورده‌های آرایشی بهداشتی و تجهیزات زیبایی و تجهیزات توانبخشی و فیزیوتراپی از جمله محور‌های فعالیت این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا