Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:55:01 GMT

شیراندامی به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۳۲۰۹

شیراندامی به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر زنده یاد ولی‌الله شیراندامی با حضور چهره‌های هنری از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز دوشنبه 14 بهمن مراسم تشییع پیکر زنده یاد ولی الله شیراندامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو از مقابل خانه هنرمندان ایران با تأخیر به دلیل رسیدن پیکر این هنرمند فقید، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم چهره‌هایی چون بهمن فرمان‌آرا، قطب‌الدین صادقی، ایرج راد، اکبر زنجانپور، علیرضا شجاع‌نوری، رضا بابک، خسرو احمدی، علی پویان، حبیب اسماعیلی، محمد ابراهیمیان، اصغر همت، حمیدرضا قطبی، بیژن افشار، شکرخدا گودرزی، سعید امیرسلیمانی، سیروس گرجستانی، اسماعیل محرابی، کاظم بلوچی، بیوک میرزایی، کاظم هژیرآزاد، عباس جهانگیریان و مهدی شفیعی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم ایرج راد رئیس هیأت مدیره خانه تئاتر به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: زمان به سرعت می‌گذرد و به سرعت بزرگان و عزیزان و یاران پیشکسوت بزرگی را از دست می‌دهیم که جایگزین‌شدنشان دشوار است. افتخارم این است که 4 سال در دانشگاه هنرهای زیبا با استاد شیراندامی همکلاسی بودم. تمام کسانی که با این بزرگمرد همکلاس بودند، خاطرات زیادی در زمینه وقت‌شناسی، کمک هنری برای شناخت بهتر و بالاتر از هنر و همراهی با جوانان دارند.

رضا بابک بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون نیز دیگر سخنران مراسم تشییع پیکر زنده یاد ولی‌الله شیراندامی بود که سخنان خود را با قرائت این شعر آغاز کرد: «تو یگانه‌ای در انبوه آدمک‌ها، تو را می‌شناسم، رنگ و بویت را، خلق و خویت را، شکل و شمایلت را، سلام ساقی سرمست.

ولی‌الله شیراندامی درگذشتسلیمان "مختارنامه" روز دوشنبه تشییع می‌شود

پس از این سخنان، حاضران در مراسم پیکر زنده یاد ولی‌الله شیراندامی را به سمت خانه ابدی، تشییع کردند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینمای ایران رسانه ملی تئاتر تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران رسانه ملی تئاتر تلویزیون سینمای ایران رسانه ملی تئاتر تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید در فارسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت:شوکت محمدیان مادر شهید هیبت الله باستان آسمانی شد.
عسگری افزود: هیبت الله باستان تا پایان دوره متوسطه در رشــته برق صنعتی درس خواند و دیپلم گرفت. کارمند شــهرداری و مداح بود. سال ۱۳۶۵ ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و سوم اسفند ۱۳۶۶ در شاخ شمیران توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به ســر، شــهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع مادر شهید در فارسان
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان
  • تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی
  • (تصاویر) تشییع پیکر «پرویز داوودی» معاون اول احمدی‌نژاد