Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در جمع خبرنگاران گفت:

تعدادی از برنامه ها  لزومی ندارد همزمان با تولید پخش شوند. 

بسیاری از برنامه‌های پربیننده که بالای ۵۰ درصد بیینده دارند، برنامه تولیدی به حساب می آیند و در زمان دیگری (بعد از تولید) پخش می‌شوند.

ما ضوابطی درباره برنامه های زنده به همکاران خود اعلام کرد‌ه‌ایم؛ این برنامه ها ضوابط زنده بودن را نداشتند و به مرور تبدیل به برنامه تولیدی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برنامه «ثریا» و «جهان آرا» از جمله این موارد هستند. گاه در برخی موارد کارشناسان و مهمانان این برنامه‌ها مطالبی را ناخواسته بیان می‌کردند که باعث تشویش افکار عمومی می‌شد. 

در برخی موارد هم مجری ما برای اینکه صحنه و برنامه را اداره کند، تسلط کامل و کافی را برای اجرا نداشت.

این برنامه ها جزو خوب و قوی ترین آثار ما هستند. اما به دلیل اینکه زنده بودن آن‌ها لطمه‌هایی به جایگاه رسانه و افکار عمومی وارد می‌کند، صدا و سیما تصمیم گرفت این برنامه ها تولیدی باشند.  

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برنامه ها افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه ایران نوشت: در گفت‌وگوی ضدایرانی که شبکه تروریستی اینترنشنال با حضور مجید گلپور و علیرضا آخوندی نماینده فارسی زبان و ضدایرانی پارلمان سوئد ترتیب داده بود، این افراد نتوانستند انتقاد از یکدیگر را بپذیرند و کارشان به درگیری لفظی کشیده شد. برخی کاربران فضای مجازی با بازنشر این درگیری لفظی، تشدید اختلاف اپوزیسیون را از جمله تبعات نرم حمله ایران به اسرائیل عنوان کردند.

کد خبر 847107 منبع: ایران برچسب‌ها ايران اينترنشنال خبر ویژه

دیگر خبرها

  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!