Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@10:40:23 GMT

سرپرست وزارت جهادکشاورزی به استان قزوین سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۴۱۷۸

سرپرست وزارت جهادکشاورزی به استان قزوین سفر می کند

فاطمه خمسه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برای افتتاح همزمان ۹۸ طرح عمرانی - تولیدی کشاورزی فردا سه شنبه پانزدهم بهمن ماه به استان قزوین سفر می‌کند.

وی افزود: در سفر یک روزه سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به استان قزوین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه وی را همراهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: در جریان سفر سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به استان قزوین ۹۸ طرح عمرانی تولید ی- کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۶۵۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: این طرح‌ها شامل ۶۲ طرح آب و خاک، ۴ طرح دام و طیور، ۲۱ طرح جنگل، مرتع و آبخیزداری، ۴ طرح تولیدات باغی و گلخانه، ۲ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و ۴ طرح دامپزشکی و یک طرح ترویجی است.

به گفته خمسه با بهره برداری از طرح‌های یاد شده برای ۳۹۶ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان قزوین جنگل سازمان جهاد کشاورزی استان کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی به استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان

 سیدحسینی گفت:  خوشبختانه با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهادکشاورزی و مشارکت کشاورزان ۳۱هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
وی با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت:خوشبختانه کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشته اند.
وی ادامه داد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندمکاران را انجام خواهند داد.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گندم سال زراعی جاری بیان داشت:نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دورروم به ترتیب ۱۷۵ هزارریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • خرید نهال لیبل دار، ۲۹ هزار تومان از نهالستان تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی
  • کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی کشاورزی
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • یوسفعلی میرشکاک در گفتگو با اکبر نبوی: اگر وزارت ارشاد را ول کنی از زمان خمسه نظامی تا الان را ممیزی می‌کنند (فیلم)
  • بازرسی از ۱۴ واحد نانوایی در آوج