Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب بهرامی روز دوشنبه در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز شهرکرد با تشریح برنامه‌های دهه فجر این شرکت افزود: این طرح‌ها آبرسانی در روستاهای خراجی، شمس‌آباد، دهنو، منجرمویی، خوی، بهرام‌آباد، تومانک و کوهرنگ تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین از ۵ بهمن تا ۳۰ بهمن ۲۰ خدمت از قبیل آزمایش سلامت کنتور آب از سوی این شرکت به مشترکان روستایی به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی در ادامه به خدمات انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته در حوزه آب روستایی این استان اشاره کرد و گفت: در حالی که در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شاخص بهره‌مندی روستاییان استان از آب آشامیدنی سالم و لوله‌کشی کمتر از ۲۰ درصد بود اما این شاخص هم‌اینک به ۷۸ درصد افزایش یافته است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد مخازن تامین‌کننده آب روستایی استان قبل از انقلاب اسلامی ۵۲ مخزن بوده در حالی که این تعداد مخزن در سالجاری به ۵۶۲ مخزن رسیده است.

بهرامی، میزان خطوط انتقال آب روستایی چهارمحال و بختیاری را یک هزار و ۸۲۳ کیلومتر و ۳ هزار و ۴۰۶ کیلومتر دانست و اظهار داشت: این میزان در سال‌های قبل از انقلاب به ترتیب ۱۰۲ کیلومتر و ۲۶۷ کیلومتر بوده است.

وی، تعداد مشترکان آب روستایی چهارمحال و بختیاری را ۹۵ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: از ۷۹۵ روستای دارای سکنه در استان ۶۰۰ روستا به شبکه آبرسانی متصل هستند.

بهرامی خاطرنشان کرد: آب مصرفی این تعداد مشترک از ۲۸۳ منبع تامین می شود که از این تعداد منبع ۱۷۶ منبع را چاه‌ها تشکیل می‌دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی چهارمحال و بختیاری شرکت آب و فاضلاب قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی روستایی چهارمحال و بختیاری انقلاب اسلامی آب روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن

تین نیوز

وضعیت فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن تعیین تکلیف شد.

به گزارش تین نیوز، وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان قزوین و بازدید از روند احداث محور قزوین الموت تنکابن وعده داد فاز نخست این محور شامل ۶۲ کیلومتر تا سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ تکمیل می شود.

مهرداد بذرپاش بهمن ماه سال 1402 در مورد  محور قزوین الموت تنکابن با اشاره به پیشرفت فیزیکی این آزادراه و اهمیت آن در توسعه مسیرهای ارتباطی کشور بر تکمیل آن تا ۳ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ تاکید کرد و گفت: پیمانکار این مسیر با تامین اعتبار و تسریع در روند کارها باید هرچه سریع تر زمینه افتتاح این مسیر را فراهم کند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: محور قزوین الموت تنکابن به طول ۱۶۴ کیلومتر است که ۹۰ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان قزوین قرار دارد که این بخش در حال حاضر دارای بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و مراحل افتتاح فاز نخست آن به طول ۶۲ کیلومتر در دستور کار جدی مدیریت استان قرار دارد.

وی افزود: محور قزوین الموت تنکابن، دارای ۱۸ کیلومتر تونل است.

قابل ذکر است مهدی اعلایی استاندار قزوین نیز سال گذشته، با اشاره به اقدامات ترانزیتی و جاده ای میان استان های شمالی کشور، قزوین و تهران گفت: خوشبختانه در روزهای اخیر اتفاقات خوبی در توسعه جاده ها در استان های البرز، تهران، قروین با شمال کشور افتاده و افتتاح محور تهران شمال نقطه عطف این اقدامات بوده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های ترانزیتی میان سه استان گیلان، مازندران و قزوین، افزود: در حوزه ارتباط جاده ای میان استان های گیلان و مازندران اتفاقات خوبی رخ داده است که سرآمد آن ایجاد خط ریلی و راه آهن قزوین رشت است.

استاندار قزوین، دو محور الموت تنکابن و کلاچایو  رحیم آباد را محورهای اصلی در افزایش مراودات میان سه استان گیلان، مازندران و قزوین دانست و بیان کرد: تمام تلاشها برای توسعه امکانات در راستای تکمیل این جاده انجام شده و حضور استانداران این سه استان نماد وحدت، همدلی و هماهنگی توسعه کشور در حوزه های مختلف است.

اعلایی، با اشاره به مشکلات زیست محیطی موجود بر سر راه تکمیل  جاده تصریح کرد: در کنار تکمیل این جاده مهم، به مسئله زیست محیطی و منابع طبیعی هم توجه جدی می شود تا مردم در این خصوص با مشکلی مواجه نشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • کشف ۵۶۰ تخلف صنفی در طرح‌های نظارتی نوروزی
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال
  • به‌کارگیری ۱۸ تانکر آبرسان در ایام نوروز
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است