Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر گفت: امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان کلنگ این بازار صنایع دستی در محوطه بام ملایر و پارک سیفیه به زمین زده شد.

او افزود: مساحت این بازار صنایع دستی که مختص به مبل و منبت است ۲۰ هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولدی با اشاره به ثبت جهانی شدن ملایر به عنوان شهر مبل و منبت ادامه داد: در این بازار دائمی صنایع دستی، قرار است ۵۴ واحد با ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شدهاز سوی بخش خصوصی ساخه شود.

فرماندار ملایر از افتتاح مرکز تجاری شهروند ۳ ملایر هم با ۳ هزار و ۹۵۲ متر مربع مساحت هم خبر داد و گفت: امروز این مرکز تجاری با ۳۱ باب مغازه و ۹ میلیارد تومان آغاز به کار کرد.

قدرت الله ولدی ادامه داد: ۴۶۰ هکتار درختکاری هم با ۱۰۰ هزار و ۹۰۰ اصله نهال و ۲۱۳ کیلو بذر و یک میلیارد تومان هزینه و مجتمع خدمات رفاهی حاجی آباد هم با ۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۲ میلیارد تومان تسهیلات هم امروز به بهره برداری رسید.

این مجتمع خدمات رفاهی مجهز به جایگاه سوخت CNG و رستوران، تعویض روغنی و ماشین شویی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح های دهه فجر صنایع دستی میلیارد تومان صنایع دستی مبل و منبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تکاب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدرضا طنابی با اعلام این مطلب اظهار کرد: این نمایشگاه به‌مدت هشت روز از پنج تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در محل دایر نمایشگاه صنایع‌دستی دنیز خواهد بود.    معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ از نمایشگاه بازدید داشته باشند.    او گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های گلیم‌بافی، معرق و منبت چوب، سفال‌گری، جواهرآلات، رودوزی‌های سنتی، بافتنی‌های سنتی، میناکاری و ... در معرض نمایش گذاشته شده است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در میاندوآب
  • روستای اصفهک طبس در راه جهانی شدن
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان
  • عروسک هایی که مروج صنایع دستی ایران شدند+ فیلم
  • موزه صنایع دستی زنجان
  • برای تحقق شعار سال باید در ایلام تلاش را آغاز کرد
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا
  • ای که دستت می‌رسد؛ دستی بگیر
  • برپایی بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات در عمارت مصدقی ملایر
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تکاب