Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:53:59 GMT

افتتاح نخستین نمایشگاه آثار انجمن خوشنویسان چادگان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۵۸۴۰

افتتاح نخستین نمایشگاه آثار انجمن خوشنویسان چادگان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چادگان، گفت: نخستین نمایشگاه گروهی آثار خوشنویسی هنرمندان چادگانی، در سالن فرهنگی آموزشگاه فصیحی افتتاح شد.

مجتبی باباجانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه خوشنویسی به منظور معرفی هنر هنرمندان بومی در حوزه خطاطی امروز _دوشنبه- ۱۴ بهمن) افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ خط نوشته در حوزه‌های مذهبی، ادبی و عرفان وجود دارد که نشانگر معانی عمیق در جهت توسعه و زیبایی این هنر است.

باباجانی افزود: یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه شناسایی استعدادها در جهت آموزش حرفه‌ای این هنر است که با تدابیر اندیشیده شده در رشته‌های نستعلیق، شکسته، ثلث، نقاشی، خط و تذهیب علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ثبت نام در کلاس‌های آموزشی که با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود اقدام کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چادگان، گفت: این نمایشگاه تا ۱۷ بهمن‌ماه برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۲ در نوبت صبح و از ساعات ۱۵ الی ۱۸ در نوبت بعداز ظهر به سالن فرهنگی آموزشگاه فصیحی به نشانی میدان معلم شهر چادگان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه خوشنویسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا قانعی در آئین گشایش نمایشگاه ملی خوشنویسی محفل انس که عصر جمعه همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته جهانی گرامیداشت سعدی شیرازی با حضور یدالله کابلی خوانساری پیشکسوت خوشنویسی کشور، کوروش کمالی سروستانی چهره شاخص ادبی و مدیر مرکز سعدی‌شناسی برگزار شد گفت: رویدادهای این چنینی باید در تمام سال بر پا شود تا این هنر گرانبها که میراث نیاکان ما است فراموش نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به ظرفیت عظیم فارس و شیراز در حوزه خوشنویسی قول برپایی و راه‌اندازی دوسالانه خوشنویسی شیراز را به کمک انجمن خوشنویسان داد و گفت: این رویداد ملی و مهم باید به گونه‌ای انجام شود که در خور شأن و نام شیراز صورت گیرد و مکتب مهم خوشنویسی شیراز نیز احیا شود.

وی در خصوص نمایشگاه محفل انس نیز گفت: نمایشگاه فعلی با حضور آثار خوشنویسان برتر به مناسبت هفته سعدی برگزار شده و تا پایان این رویداد جهانی برپا خواهد بود و تلاشی برای معرفی آثار شاخص این هنر و قدردانی که هنرمندان این عرصه است.

کد خبر 6082742

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شیخ اجل ،سعدی شیرازی
  • انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد ۳۸ بنای تاریخی را احداث کرده است
  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور