Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سراسر کشور ۱۴ هزار کیلومتر خط ریلی اجرا می شود گفت: به همین میزان در حال مطالعه هستیم. ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد اسلامی ظهر امروز در آیین ریل گذاری راه آهن اردبیل ـ میانه اظهار داشت: افتخار هر کشور و هر دولتی سازندگی و تقویت زیرساخت‌ها است و هر سازندگی بارقه امیدی برای مردم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زحمات مهندسان و پیمانکاران در پروژه راه آهن اردبیل ستودنی  است، گفت: با توجه به تامین مالی مناسب و انتخاب پیمانکار روسازی تا 20 روز آینده به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه در کمتر از یک سال خواهیم بود.

انتقال محصولات شرکت ایرانول از طریق خطوط ریلی آغاز شدروسیه ارتباطات ریلی با چین را محدود می‌کند؛ احتمال توقف خطوط هواییکسری بودجه آمریکا در 2020 از 1 تریلیون دلار فراتر می رود

وی با بیان اینکه امروز ما شاهد برکات انقلاب اسلامی و رشادت و جهاد شهدا هستیم، گفت: شهدای ما به ویژه سردار قاسم سلیمانی الگوی وارسته رشادت هستند و توانست به دنیا مدعیان آزادی و صلح که در واقع جنایتکارند را به دنیا معرفی کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید به اینکه امروز ما شاکر خداوند متعال از دستاوردهای انقلاب هستیم، اضافه کرد: تمام ترفندها و فتنه‌های دشمنان برای ضربه به نظام محکوم به شکست شده  و سازندگی و رشد و شکوفایی در عرصه های مختلف قابل لمس است.

اسلامی گفت: جریان سازندگی در کشور به رغم تمام محدودیت‌ها برقرار است و تلاش بر این بوده از توقف پروژه‌ها جلوگیری کنیم؛ نمونه آن الگوی موفق تامین مالی از طریق فاینانس داخلی برای راه آهن اردبیل است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سراسر کشور 14 هزار کیلومتر خط ریلی اجرا می‌شود گفت: به همین میزان در حال مطالعه هستیم.

انتهای پیام/‌136/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی هزار کیلومتر خط ریلی راه آهن اردبیل اجرا می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند

مسلم صالحی ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، با اشاره به ضرورت اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: بازنشستگان در طول فعالیت 30 ساله خود خدمات ارزنده ای را انجام داده و  مستحق حمایت در دوران بازنشستگی هستند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی سالهای اخیر و افزایش گاه و بی گاه نرخ تورم، بیان کرد: تلاطمات ارزی و تکانه های اقتصادی باعث شده تا بازنشستگان شرایط معیشتی مناسبی را سپری نکرده و همواره در تامین نیازهایی نظیر تامین کالای اساسی و همچنین موضوعات درمانی خود با کاستی هایی مواجه شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم برای تحول در شرایط معیشتی بازنشستگان، موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی را در لایحه برنامه هفتم پیشرفت و همچنین بودجه سالیانه پیش بینی کرد، تاکید کرد: حتی مجلس به دلیل اهمیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان، ابتدا با بودجه سال 1403 مخالفت کرد تا منابع لازم برای اجرای این موضوع از سوی دولت تامین شود.

صالحی با بیان اینکه پیرو مصوبات لایحه برنامه هفتم پیشرفت، امسال، سال اول اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است، گفت: دولت باید در سال جاری، 40 درصد از بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند تا در ادامه حقوق بازنشسته ها به 90 درصد حقوق شاغلین همتراز برسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید اجرایی شود، ادامه داد: ما به بازنشستگان قول داده ایم و باید بر سر قولمان بمانیم و پایبند تعهداتمان باشیم، بنابراین ضرورت دارد تا دولت در اجرای این قانون تسریع کرده و سرنوشت آن را به سرنوشت اجرای نامناسب رتبه بندی معلمان گره نزد.

دیگر خبرها

  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد 
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • ۱۶ کیلومتر فیبرنوری در گناوه اجرا شد
  • وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد
  • در دست اجرا بودن ۱۲ طرح راهداری در شهرستان باشت
  • ایمن‌سازی در ۵۴۷ کیلومتر راه‌های بوشهر اجرا شد
  • عملیات تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا است
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل
  • ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود
  • قرارگرفتن ۳ میلیون نفر تحت پوشش تامین اجتماعی