Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته کیک بوکسینگ کشور از رقابت جذاب ستارگان اسپورت کیک بوکسینگ ایران در کرج خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عباس زندی ضمن پرداختن به مسابقات در این رشته گفت: تلاش می کنیم‌فضایی را مهیا کنیم ورزشکاران و نخبگان ورزشی در کشور با وضعیت بهتری به فعالیت ورزشی خود بپردازند.

وی ایجاد ویزای ورزشی را از جمله فعالیت ها در این زمینه برشمرد که سبب شناسنامه دار شدن‌فعالیت های ورزشکار در سطوح مختلف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: نگاه بیزینسی به مسابقات نداریم و تلاش می کنیم خدمات ارزنده ای به ورزشکاران ارایه  دهیم تا با سهولت بهتر و رفاه و امید بیشتری در جهت اینده ورزشی خود قدم بردارند.

زندی افزود: برنامه ریزی بر روی ورزشکاران و سطح مربیان‌ باید در سطوح مختلف بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با اعزام به مسابقات استاندارد و بهینه ساختن زیرساخت ها در جهت تعالی این رشته قدم‌برداریم.

مسوول کمیته کیک بوکسینگ تصریح کرد: در دنیا این رشته دشته ای پر طرفدار است و دارای شاخه ها و مسابقات زیادی در سطح دنیاست که ما در ایران نیز باید در سطح استاندارد برنامه های خوبی برای خودمان در این زمینه تدارک و پیشبینی نماییم.

وی گفت: فعالان ورزشی و صاحبان سبک بسیاری در این رشته داریم.

وی خبر داد: مسابقه قهرمان قهرمانان استان در این رشته در البرز باشگاه انقلاب کرج پنج شنبه برگزار می شود.

این مسوول بیان کرد:جام ستارگان skf سبک اسپورت کیک بوکسینگ کشور با میزبانی استان البرز،شهرستان کرج در تاریخ هفدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۸ مسابقه بهترین بهترینها(جام ستارگان skf) در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود.

در ادامه محمد فیروزبخت،مسوول برگزاری مسابقات سبک اسپورت کیک بوکسینگ در این خصوص گفت:مسابقات اسپورت کیک بوکسینگ در دوره های مختلف برگزار شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات که به میزبانی استان البرز و در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود با کیفیتی در سطح مسابقات بین المللی برگزار می شود.

فیروبخت افزود:با توجه به تعداد مسابقاتی که برگزار شده و تجربیاتی که بدست آمده توان اجرایی و پتانسیلهای این سبک به حدی رسیده که توان به انجام رساندن مسابقات در این سبک موجود است.

فیروزبخت اظهار کرد:نوجوانان و جوانان و حتی پیشکسوتان ما در وزنهای مختلف از آمادگی جسمانی و فنی بالایی برخور دارند تا بتوانند این مسابقه را در عالی ترین سطح برگزار کنند.

فیروزبخت تصریح کرد: با توجه به استعدادها  و پتانسیل هایی که در این زمینه در‌ استان وجود دارد درخواست کردیم که این مسابقات به میزبانی البرز برگزار شود و شاید بتوان گفت در ایران در این سبک در سطح کیفی چنین مسابقاتی برگزار نشده است.

این مسابقات با هزینه شخصی و همراهی و حمایت اسپانسرها برگزار می شود.

این مسوول ادامه داد: این مسابقه محکی ‌بین المللی برای بازیکنان ما خواهد بود و کمتر سبکی این حرکت را انجام داده است.

وی گفت: در سبک‌اسپورت کیک بوکسینگ‌بیش از ۴۰۰ ورزشکار در استان وجود دارد.

این مسوول اذعان کرد: تمام بازیکنانی که در این رشته فعالیت می کنند بیمه می شوند و در کشور بیش از یک هزار نفر در این رشته بیمه ورزشی دارند.

این مسوول در آخر گفت : از بسیاری از استانهای کشور در این‌مسابقات شرکت کرده اند.

مصطفی فیروز بخت دبیر این دوره از مسابقات نیز گفت: فضای مناسبی چه از نظر اسکان، تغذیه و چه از نظر تجهیرات برای این‌مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ایجاد فضا و مهیا کردن زمینه مناسب برای معرفی و پخش مسابقات در سطح بسیار خوب و منظمی مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر این‌مسابقات گفت: هزینه بلیط و رفت و آمد بازیکنان حتا از سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه قرار گرفته و لباس های یکدست نیز برای داوران و تیم‌اجرایی تهیه و مورد توجه قرار گرفته است.

محمودی مسول کمیته داوران فدراسیون‌در این رشته نیز بیان کرد:بازی ها به صورت حرفه ای برای اولین بار در ایران‌برگزار می شود و از بهترین داوران از البرز، کرمانشاه، تهران و قم انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در این دوره از بازی ها برای اولین بار از تعداد دوربین هایی که برنامه ریزی شده دو داور به صورت آنلاین بازی ها را چک‌می کنند و اگر مشکلی وجود داشته باشد به صورت بی سیمی مشکل را برای رفع آن اعلام می کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کیک بوکسینگ مورد توجه قرار برگزار می شود استان البرز بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)