Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر بابیان اینکه محور اصلی در نظام جمهوری اسلامی مردم هستند و مردم حق مشارکت، تصمیم‌گیری و تصمیم سازی دارند، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است و همواره مشارکت مردم استان در انتخابات بیشتر از آمار کشوری بوده است.

وی بابیان اینکه در دور دوم تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، ۵۰ نامزد دیگر به میدان انتخابات برگشتند و صلاحیت این افراد احراز شد، افزود: این امر در رقابت نامزدها و مشارکت اقشار مردم در انتخابات تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات یک اصل مهم است
استاندار سمنان با تأکید بر لزوم حفظ بی‌طرفی رکن مهم برای برگزاری انتخابات در کشور است و دولت در برگزاری این رویداد مهم سیاسی، قانون را ملاک می‌داند، یادآور شد: ایستادگی در مقابل دشمنان، تکلیف است و لازم است تا مردم را بیش‌ازپیش به مقاومت تشویق کنیم و بی‌تردید یکی از رویکردهای مهم برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

آشناگر با اشاره به اینکه تشویق مردم به حضور پرشور در انتخابات یک اصل مهم است، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات سالم و قانون‌مند در استان سمنان یکی از رویکردهای مهم دولت در ستاد اجرایی انتخابات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان ظرفیت‌های مطلوب شهرستان گرمسار در امر توسعه استان سمنان بیان کرد: ۵۰ درصد صنایع استان در گرمسار قرار دارد و آرادان در بخش کشاورزی ظرفیت بسیار خوبی دارد که باید این ظرفیت‌ها به‌طور مستمر برای اشتغال پایدار فعال شود.

جذب جمعیت در غرب استان در سال‌های گذشته مطلوب بوده است

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه حفظ اشتغال و حذف موانع تولید در تمامی نقاط استان به‌خصوص گرمسار و آرادان در دستور کار است، یادآور شد: جذب جمعیت در غرب استان در سال‌های گذشته مطلوب بوده است و همواره شاهد رشد جمعیت این شهرستان بودیم.

آشناگر بابیان اینکه توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در تمامی نقاط استان با جدیت در دستور کار است، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ قلم کالا از استان سمنان به نقاط مختلف جهان صادر می‌شود و شهرستان گرمسار از شهرستان‌های صادرات محور استان محسوب می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه ایام دهه مبارک فجر فرصتی است که کار بزرگی که ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی رقم زد را مرور کنیم، بیان کرد: از عوامل ایجاد انقلاب اسلامی در ایران، وابستگی نظام شاهنشاهی به قدرت‌های استعماری و گسترش فساد در بین کارگزاران این رژیم بود.

استاندار سمنان نقش و حضور اقشار مردم بود را عنصر مهم در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: روحانیون، بازاریان، کارگران، دانشجویان، نیروهای نظامی و …در مبارزه‌های انقلابی نقش‌آفرینی کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان سمنان انتخابات بخش کشاورزی پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مردم در انتخابات استاندار سمنان انقلاب اسلامی حضور پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری از برگزاری مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تهران (دور دوم) خبر داد و اظهار کرد: در برگزاری دور نخست انتخابات مجلس که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد با وجود تمام تفرقه افکنی های بدخواهان، شاهد حضور دشمن شکن مردم، پای صندوق‌های رأی بودیم که همراهی بسیار مؤثر و معناداری را به نمایش گذاشتند و نقشه شوم دشمنان و معاندان را نقش بر آب کردند و بر عزت ایران اسلامی افزودند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با تقدیر از همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی از جمله فرمانداران، بخشداران‌، شبکه‌های سیما و رادیو تهران، خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه، نیروی انتظامی و بسیج، نیروهای امنیتی و قوه قضائیه و شورای نگهبان و نیروهای مردمی برگزار کننده انتخابات گفت: از بین ۱۰ حوزه انتخابیه دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تهران، ۸ حوزه انتخابیه نهایی و دو حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد، که طی این دوره ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تفاوت بسیار مهم در برگزاری دور اول و دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در برگزاری تمام الکترونیک انتخابات اعلام کرد و افزود: برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

جوهری با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار در این حوزه انتخابیه صورت می‌پذیرد و سهم بسزایی در صرفه جویی وقت و امکانات رأی دهندگان و ستاد انتخابات خواهد داشت، اظهار کرد: از مهمترین ویژگی برگزاری الکترونیکی انتخابات، تسریع در شمارش و جمع بندی نتایج است.

وی طولانی شدن فرآیند شمارش آرا را معضل اساسی در برگزاری انتخابات دانست و گفت: انشاالله با این اقدام و تجربه جدید، تسریع در شمارش و اعلام‌نتایج انتخابات رقم خواهد خورد و سنگ بنایی برای برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک در ادوار بعدی خواهد بود.

بر اساس این گزارش مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان تهران (دور دوم) با حضور سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، حجت الاسلام میر اشرفی، رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان استان، محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران، نماینده دادستانی و مدیر رادیو تهران و نمایندگان نامزدهای مجلس در محل سالن همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

گفتنی است که در این مراسم برای پخش برنامه تبلیغاتی نامزدها از شبکه تهران، برن امه نامزدهای انتخاباتی از شبکه تهران رادیو و مناظرات نامزدهای حوزه انتخابیه تهران در چهار گروه هشت نفره و در دو نوبت قرعه کشی انجام شد.

کد خبر 6084376

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج