Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۲۱۶ طرح در روستاهای استان به بهره برداری می رسد.

عارف خدرلو امروز ۱۴ بهمن ماه در همایش مسئولین مالی دفتر امور روستایی که امروز در استانداری برگزار شد، به نگاه توسعه ای دولت در روستاها اشاره کرد و گفت: ۲۱۶ طرح  از طرحهایی که همزمان با دهه مبارک فجر در استان بهره برداری می شود در روستاها است که برای اجرای این طرحها ۲۴۳۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و این نشان می دهد ۶۰ درصد اعتبارات افتتاحی به روستاها اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد طرح افتتاحی، ۱۳۸ طرح با ۱۲۵ میلیارد ریال توسط خود دهیاری ها و بقیه با مشارکت و اعتبار دستگاههای اجرایی افتتاح و آماده بهره برداری شده است.

به گزارش ایسنا،مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را بهبود عملکرد دهیاری ها، آشنایی با وظایف و اصلاح امور دهیاریها عنوان کرد و اظهار کرد: بر اساس برنامه سال ۹۷ روستاهای بالای ۴۰۰ خانوار مقرر شده بود که حسابرسی در آنها صورت گیرد که در قالب آن در ۷۷۹ روستا حسابرسی صورت گرفت و در برنامه جدید امور مالی تمامی دهیاریها استان حسابرسی می شوند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی افتتاح پروژه در دهه فجر دفتر امور روستایی آذربایجان غربی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در ارتباط مستقیم با رئیس محترم جمهور بیش از ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد میکن مددجویی در سراسر کشور عصر دوشنبه به بهره برداری رسید که از این مجموع ۶۷۰ واحد تحویل مددجویان استان شد.

جاسم محمدی فارسانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: بنابر دستور ریاست جمهور در سال گذشته مبنی بر احداث مسکن برای تمامی مددجویان ساکن روستاها (دارای شرایط)، قراردادهای ثمربخشی انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه افزود: قراردادها با قرارگاه امام حین مجتبی علیه السلام، بسیج سازندگی، سپاه پاسداران و بنیاد مستضعفان منعقد شد.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن جهت پرداخت تسهیلات نیز صورت گرفت.
محمدی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در سال جاری بتوانیم زمینه خانه دار شدن تمامی مددجویان ساکن روستاها را فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: همچنین ۱۲۰۰ مددجو در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این مجموع برای ۳۰۰ مددجو تعیبن پروژه انجام شده است که انشاالله کمک بلاعوض و تسهیلات برای این مددجویان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6079311

دیگر خبرها

  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • زمینه اشتغال ۳۸۲ نفر در معادن آذربایجان‌غربی فراهم شد
  • بهره برداری ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه
  • زمینه اشتغال ۳۸۲ نفر در معادن آذربایجان غربی فراهم شد