Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رییس هیئت جودو استان قم گفت: تیم جودو رعد پدافند استان قم در حال آماده سازی برای حضور در سوپر لیگ جودوی کشور است.

مجید متقی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: هفته اول سوپر لیگ جودوی کشور از روز جمعه بیست و پنجم بهمن ماه به میزبانی استان تهران آغاز می‌شود و در این رقابت ها ٦ تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سطح سوپر لیگ جودوی کشور بسیار بالاست و این به دلیل حضور ملی پوشان در این مقطع است، همچنین این مسابقات در ٨ وزن برگزار خواهد شد.

رییس هیئت جودو استان قم در ادامه اظهار کرد: مسابقات سوپر لیگ با حضور تیم‌های رعد پدافند هوایی قم، آرنا گستر آتیه ایرانیان، پاس خراسان رضوی، نیروی زمینی ارتش، بیمه کوثر و نفت مسجدسلیمان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: رعد پدافند قم به سرمربی گری حاجی بافتی و مربی گری زیبایی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد، همچنین میرسپاسی مربی بدنساز و مجید متقی به عنوان مدیر فنی این تیم انتخاب شده اند.

متقی با اشاره به پیشرفت محسوس جودو در استان قم گفت: ورزش جودو در استان قم پیشرفت قابل توجهی داشته است و امیدواریم تا با حمایت های لازم به اهداف خود برسیم.

وی ادامه داد: در سال آینده اعزام تیم ملی دانش آموزی ایران به مسابقات جهانی را خواهیم داشت و با تدابیر اندیشیده شده  امیدواریم که یک نفر از استان قم در این مسابقات حاضر شود، همچنین برای رسیدن به این هدف هر ماه از سرمربی تیم ملی دعوت می کنیم که در قم به آموزش جودوکاران بپردازد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی استان قم رعد پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 74 ژنرال زویکا هایموویچ فرمانده پیشین پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در ژوئن 2021 به تحلیل محور مقاومت به عنوان ائتلاف نظامی منطقه‌ای ایران پرداخته بود که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به دلیل عدم درک روابط محور مقاومت، آن را جنگ نیابتی می‌خوانند. او شیوه رویارویی کنونی ایران را پیش بینی کرده بود. بخش‌های کلیدی تحلیل مسئول پیشین دفاع هوایی اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد
  • سیل امارات مانع اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ شد
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • لحظات شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه
  • ببینید | ایران چگونه پدافند هوایی اسرائیل را فریب داد؟
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • مواضع دیده‌بانی پدافند هوایی شمال شرق کشور ارزیابی شد