Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که بازی‌های لیگ برتر فوتسال به دلیل مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تعطیل شده بود با تعویق در برگزاری این مسابقات احتمال دارد تکلیف قهرمان لیگ پیش از عید نوروز مشخص شود.

به گزارش ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در نامه‌ای به کشورهای حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در قاره کهن این دوره از مسابقات که قرار بود از ۷ اسفندماه در ترکمنستان برگزار شود به تعویق خواهد افتاد و زمان جدید برگزاری آن هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تیم ملی ایران از هفته گذشته تمرینات آماده سازی خود برای این پیکارها را آغاز کرده و مراحل پایانی لیگ برتر فوتسال نیز به همین دلیل تعطیل شد. حالا و با توجه به تعویق این مسابقات و احتمال بسیار زیاد برگزاری آن در سال۹۹، سازمان لیگ فوتسال این فرصت را دارد تا مرحله نیمه نهایی و فینال پلی آف فوتسال را تا پیش از عید برگزار کند.

به نظر می رسد سازمان لیگ باید از کمیته انضباطی بخواهد زودتر تکلیف بازی ناتمام شهروند ساری با ستارگان ورامین را روشن کرده و به سرعت در مورد برگزاری بازی‌های باقیمانده لیگ برتر تصمیم گیری کند تا پرونده این رقابت‌ها در همین سال ۹۸ بسته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال ليگ برتر فوتسال پیش از عید لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی در سالن بانکوک آرنا مقابل هم قرار گرفتند؛ که در پایان نیمه نخست تیم ایران با گل‌های بهروز عظیمی و سالار آقاپور ۲ بر یک قرقیزستان را شکست داد.

ترکیب ابتدایی ایران: مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی

برنده این بازی در مرحله بعد با برنده بازی ازبکستان و ویتنام رو برو می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • فوتسال در مسیر قهرمانی۱۳
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد