Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:05:25 GMT

آموزش آنلاین مقابله با ویروس کرونا برای عموم مردم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۸۲۴۴

آموزش آنلاین مقابله با ویروس کرونا برای عموم مردم

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره اختصاصی آموزش همگانی ویروس کرونا شامل مباحث علایم و نشانه‌ها، راه‌های انتقال، راه‌کارهای پیشگیری، روش صحیح استفاده از ماسک، کلیپ‌های آموزشی مفید و …، به شکل آنلاین و در قالب آموزش کوتاه ویدئویی در سامانه آموزش آنلاین معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران به آدرس لینک http://corona.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irimc.org قابل مشاهده است.

این دوره آموزشی کوتاه، در کمتر از ۱۵ دقیقه مخاطب را با دانستنی‌های ضروری ویروس کرونای جدید آشنا خواهد کرد و محتوای آن زیر نظر سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری جمعیت هلال احمر و همچنین انجمن پزشکان عمومی ایران تهیه شده است.

همچنین شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در پایان دوره می‌توانند با ثبت مشخصات خود گواهینامه جمعیت هلال احمر را نیز دریافت کنند. گواهینامه دوره ۷۲ ساعت بعد از اتمام دوره و پرکردن فرم ثبت مشخصات در سایت خادم جمعیت هلال احمر قابل دریافت خواهد بود.

کد خبر 4843574

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزاری دوره آموزشی ویروس کرونا وزارت بهداشت سرطان سعید نمکی درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارو رژیم غذایی بیمارستان سازمان نظام پزشکی بیماری صرع گردو عمل جراحی تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران در مسیر اردبیل به آستارا، پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

حمید قویدل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۳/۵۰ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست داده و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و هفت مصدوم دیگر توسط ۴ دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مسیر این اتوبوس از استان آذربایجان شرقی به سمت گیلان بوده است که بامداد امروز دچار سانحه شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سه کشته در واژگونی یک پژو در کرمان واژگونی جرثقیل در ولنجک تهران ۲ مصدوم داشت (+فیلم) واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند

دیگر خبرها

  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • صهیونیست‌ها نیروهای هلال احمر غزه را شکنجه کردند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد