Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد، محمدحسین رحیمی زاده در این رابطه گفت: علاقه مندان تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۹فرصت دارند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس  festivalidea.ir ثبت نام کنند.
وی تصریح کرد:جشنواره ایده ها و فرصت ها می تواند ظرفیت گروهی جامعه به ویژه جوانان در حوزه های انیمیشن، طراحی نرم افزار تلفن همراه، بازی رایانه ای و نرم افزار رایانه ای در موضوعات مختلف از جمله جرایم و آسیب های فضای مجازی، اعتیاد و مواد مخدر، جرایم اقتصادی، فساد اداری، جرایم و تخلفات رانندگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با هدف پیشگیری و کاهش این جرایم و آسیب های اجتماعی را به منصه ظهور برساند.
 این مقام مسئول، ترویج کارآفرینی اجتماعی در جامعه با هدف کاهش آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت استارتاپ ها و فضای مجازی را از جمله اهداف جشنواره برشمرد و گفت: ارتقای آگاهی های عمومی آحاد جامعه و ترویج این اندیشه پیشگیری از جرم و انواع آسیبهای اجتماعی یک مسئولیت همگانی است، یاری جستن از افکار و ایده های کل جامعه و ایجاد هم افزایی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی هدفی است که دنبال می شود.
شایان ذکر است در رویداد اصلی جشنواره که در تاریخ سی ام فرودین تا یکم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹برگزار می شود، به نفرات اول تا سوم به ترتیب، ۸۰، ۷۰ و ۵۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه تندیس و لوح افتخار اهداء می شود و به ۳۰ تیم برگزیده، شش ماه خدمات منتورینگ رایگان و به ۱۰ تیم برگزیده نخست نیز، لوح تقدیر ارائه خواهد شد.

46

کد خبر 1348744

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد آسیب های اجتماعی ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی

حسن عسکری در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج اظهار داشت: ارتقای شاخص دسترسی مردم به کتاب و کتابخانه در تمامی مناطق شهری و روستایی امری مهم و ضروری در راستای توسعه فرهنگی است.

وی عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از متولیان حوزه کتاب به منظور توسعه سطح خدمات خود، نیازمند حمایت سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها است.

عسکری بیان کرد: بر این اساس برخی دستگاه‌ها که دارای ساختمان‌های بلااستفاده در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها هستند می‌توانند حق انتفاع این مکان‌ها را به منظور راه‌اندازی کتابخانه در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار دهند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه ارتقای سرانه مطالعه یکی از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: راه‌اندازی کتابخانه امری عام‌المنفعه است و باید از ظرفیت خیرین نیز در این زمینه استفاده شود.

وی اضافه کرد: سنندج یکی از شهر‌های فعال کشور در زمینه فعالیت خیرین است و باید از این ظرفیت به منظور توسعه کتابخانه‌های عمومی استفاده کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: ترویج فرهنگ مطالعه وظیفه‌ای همگانی است و همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.

معصومه حسنی‌خونسار با تاکید بر اینکه کتابخانه‌های عمومی باید به صورت ویژه مورد توجه مسئولان قرار گیرد، افزود: مسئولان از جمله فرمانداران می‌توانند با تخصیص اعتبارات مناسب از این نهاد فرهنگی به صورت ویژه حمایت کنند.

وی گفت: در حال حاضر برخی از کتابخانه‌های عمومی به ویژه در روستا‌ها دارای مشکلات عمرانی و کمبود تجهیزات هستند که این امر می‌تواند آسیب جدی به حوزه فرهنگ و به ویژه نحوه خدمت رسانی در کتابخانه‌های عمومی وارد کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج نیز در این جلسه عنوان کرد: سنندج در حال حاضر دارای ۲۳ باب کتابخانه عمومی است که از این تعداد ۱۵ باب نهادی و بقیه مشارکتی است.

محمد بهرامی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد، عنوان کرد: هم اکنون بالغ بر ۱۸ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان عضویت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی