Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:46:32 GMT

طرح توسعه تولید قطعات خودرو در ساوه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۹۴۶۷

طرح توسعه تولید قطعات خودرو در ساوه افتتاح شد

ایسنا/مرکزی همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و با حضور مدیرعامل ایران خودرو، مدیر عامل ساپکو، فرماندار ساوه و جمعی از مسئولان محلی، طرح توسعه تولید قطعات خودرو در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه افتتاح شد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل شرکت تولیدی یدکی موتور ایران در حاشیه بهره‌برداری از دو طرح صنعتی خط تولید سیت و گاید موتور توربو شرکت قطعه سازی خودروی یدک نوید و نیز طرح توسعه تولید سوپاپ موتور توربو شرکت یدکی موتور ایران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت تولیدی یدکی موتور ایران (S.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

T.Y.M) تولید کننده انواع سوپاپ موتور خودرو در ایران است  که در سال ۱۳۵۹ تاسیس شد و با بیش از چهار دهه فعالیت در این زمینه یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با خودروسازان ایران است.

عباس سلیمیان افزود: این شرکت با ۷۲۰ نفر پرسنل و تجهیزات پیشرفته متکی بر تکنولوژی‌های جدید و تیم کارشناسی متخصص با ظرفیت تولید بیش از ۱۸ میلیون عدد سوپاپ موتور در سال حضور مثبتی در بازارهای منطقه و جهان دارد.

تولیدات این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخل به کشورهای آلمان، ایتالیا، برزیل، هند، افغانستان و عراق  صادر می‌شود.

وی بیان کرد: با افتتاح طرح توسعه این طرح صنعتی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیون دلار برای ۱۳۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت خط تولید جدید در شرکت یدک نوید گفت: این شرکت نیز یکی از مجموعه‌های وابسته و مرتبط به شرکت تولیدی یدکی موتور ایران است که در زمینی به وسعت ۱۴ هزار متر مربع و ۸ هزار متر مربع سالن تولید از سال ۱۳۸۱ با هدف تولید گایدهای چدنی و خط ریخته گری تأسیس شد و در حال حاضر دارای خطوط تولید گایدهای چدنی، گایدهای برنجی، بوش شاتون، سیت‌های فولادی، خط ریخته‌گری و خط تولید قطعات متالورژی پودر است.

سلیمیان افزود: با افزایش میزان تولید ایران خودرو پیش بینی می‌شود در سال آینده بتوان میزان اشتغال این مجموعه قطعه‌سازی را در مجموع از ۸۵۰ نفر به ۱۲۰۰ نفر افزایش داد.

وی به مطالبه ۴۰ میلیارد تومانی این مجموعه قطعه سازی از خودروسازان اشاره کرد و افزود: طبق تعهدی که شرکت های خودروساز داده اند تا پایان سال قرار است ۶۰ الی ۷۰ درصد مطالبات پرداخت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قطعه سازی خودرو ساوه استانی اقتصادی طرح توسعه تولید سوپاپ موتور تولید قطعات قطعه سازی خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)

شرکت کرمان موتور از آغاز واگذاری تاکسی های برقی خود به صورت نقد و اقساط خبر داد.

به گزارش عصر ایران، پس از امضای توافق نامه همکاری بین شرکت کرمان موتور و سازمان تاکسیرانی شهر تهران، طرح جايگزينى تاكسى هاى فرسوده با تاكسى هاى برقى آغاز شد. در اين توافق نامه كه به امضاى سامان فيروزى مديرعامل كرمان موتور و شادى ملكى سرپرست تاكسى رانى شهر تهران رسيد، تاکسیرانان مشمول طرح، ضمن دریافت تسهیلاتی قابل توجه از سوی دولت و شرکت کرمان موتور، مى توانند با مراجعه به شرکت کرمان موتور در این طرحج ايگزينى ثبت نام نمایند.

در این طرح فروش اقساطی، تاکسی برقی کرمان موتور با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) به همراه ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرمان موتور و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید انجام می شود. دوره بازپرداخت تسهیلات کرمان موتور نیز ۱ تا ۵ ساله برای خریداران لحاظ خواهد شد.

قیمت تاکسی برقی کرمان موتور ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این ثبت نام اعلام شده است که خرید به صورت نقدی ۲۵ میلیون تومان تخفیف برای خریدار لحاظ خواهد شد.

جدول فروش به شرح زیر می باشد

براساس این گزارش، تاکسی برقی کرمان موتور یا جک ای۵۰ آ (JAC E۵۰A) از ۱۲۴ کیلووات قدرت و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر بهره می برد. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۷.۶ ثانیه است.

تاکسی برقی کرمان موتور قابلیت ۴۰۲ کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ را داراست و حداکثر ظرفیت باتری این خودرو ۵۰.۱ کیلووات ساعت می باشد.

تجهیزات ایمنی خودرو جک ای۵۰ شامل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، ترمز پارک برقی + اتوهلد، و سنسور و دوربین عقب است.

در خصوص امکانات رفاهی در این خودرو می توان به سنسور باران، سیستم صوتی با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای اشاره کرد.

مدت زمان گارانتی تاکسی برقی کرمان موتور ۵ سال با ۱۵۰ هزار کیلومتر و باتری آن، ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر اعلام شده است. ثبت نام این خودرو از طریق مراجعه متقاضی واجد شرایط به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی انجام می شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تحویل تاکسی های تمام برقی کرمان موتور به تاکسیرانی تهران (+عکس)

دیگر خبرها

  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)