Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محسن مصفحی روز دوشنبه در نشست خبری پیرامون این جشنواره افزود: عمده این مبلغ در تهیه کسری فیلم‌های جشنواره فجر مشهد هزینه شده و باقی آن در نمایش‌های مختلف و متعدد در شهر، حمایت از مراسم پایانی و بخش سیمرغ سینمای خراسان، اکران سیمرغ و پروانه ‌ها در حاشیه شهر و  تبلیغات شهرداری در این زمینه صرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قیمت هر فیلم ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته و شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد افزایش یافته است.

وی گفت: فیلم‌های بخش سیمرغ و پروانه‌های جشنواره فجر مشهد در قالب سینما سیار در سه فرهنگسرای قرآن و عترت، نصرت و غدیر واقع در حاشیه شهر مشهد به نمایش گذاشته می‌شود.

در این جشنواره فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ، نگاه نو، سیمرغ و پروانه‌ها به طور کامل در ۶ سینمای مشهد به نمایش در می‌آید.

سینما آفریقا ۲۷ فیلم، سینما اطلس ۲۴ فیلم، سینما هویزه ۲۴ فیلم، سینما گلشن ۲۴ فیلم، سینمای ویلاژ توریست ۲۴ فیلم و سینمای شهید اصغرزاده پنج فیلم از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را به نمایش می‌گذارند.

این فیلم‌ها از ۱۵ بهمن در سیانس‌های ۱۵، ۱۷، ۳۰ و ۲۰، ۲۲ اکران می‌شود.

برچسب‌ها مشهد جشنواره فیلم فجر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد جشنواره فیلم فجر دهه فجر مشهد جشنواره فیلم فجر دهه فجر جشنواره فیلم فجر سیمرغ و پروانه فجر مشهد ۲۴ فیلم فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: یکی از پروژه‌های آینده منطقه چهار شهرداری قم، تکمیل فاز سوم بوستان خضر است.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: یکی از اقدامات مستمر در منطقه چهار شهرداری قم توسعه و بهسازی فضای سبز است.

وی افزود: فاز دوم بوستان خضر در سال ۱۴۰۲ به پایان رسید و انجام مقدمات احداث فاز ۳ آغاز شده است. همچنین برای بوستان کوثر آب‌نما و روشنایی در حال تکمیل است و فاز سوم آن در دستور کار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بوستان زائر تکمیل آلاچیق‌ها و نمازخانه و سرویس بهداشتی در دستور کار است.

اقبالیان در خصوص میانگین هزینه‌های خدمات شهری منطقه ۴ به صورت ماهانه گفت: بخشی از هزینه در این زمینه مربوط به نیروی انسانی است و بخش دیگری هزینه‌های تهیه اقلام و ماشین‌آلات خدمات شهری است که در نهایت به ۱۵ میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: دوسوم بودجه جاری این منطقه به هزینه‌های رفت و روب و خدمات شهری مربوط است.

کد خبر 746957

دیگر خبرها

  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • عکس جذاب عروس و نوه فاطمه گودرزی