Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@11:19:28 GMT

۹۴ طرح برقرسانی در یزد آماده بهره‌برداری است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۰۳۱۴

۹۴ طرح برقرسانی در یزد آماده بهره‌برداری است

آرش نواب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها شامل ۳۶ هزار و ۸۸۷ کیلومتر شبکه متوسط ، ۱۸۲ هزار و ۶۷۹ کیلومتر شبکه ضعیف ، نصب ۶۰ دستگاه ترانس و سه هزار و ۱۳۰ عددچراغ روشنایی است.

وی در ادامه تعداد مشترکان شرکت توزیع برق استان را ۶۸۸ هزار و ۲۹۶ مشترک بیان  و اظهار داشت: از این تعداد ۲.۳ درصد عمومی ، ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد کشاورزی ، ۱.۷ درصد صنعتی ، ۱۳.۴ درصد تجاری ، ۸۰.۳ درصد خانگی و مابقی سایر مشترکان است.

رتبه نخست استان یزد در زمینه میزان خاموشی 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد با بیان اینکه میزان خاموشی برق در استان به ازای هر مشترک در سال معادل ۶۸ دقیقه است، خاطرنشان کرد: این میزان مصرف در میانگین کشوری ۸۸۰ دقیقه ثبت شده و از این لحاظ نیز یزد رتبه نخست کشور را دارد.

وی با بیان اینکه چشم انداز این شرکت این است که میزان خاموشی برق در استان به ازای هر مشترک را به ۲۱ دقیقه برسد گفت: تامین برق پایدار، بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه و افزایش مشترکان از دیگر رویکردهای این شرکت است.

رتبه نخست در تلفات شبکه برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد با اشاره به رتبه نخست استان در تلفات شبکه برق هم افزود: تلفات برق یزد ۶.۱۳ درصد است در حالی که میانگین این میزان در کشور ۱۰.۳ درصد اعلام شده است.

وی با بیان اینکه  استان یزد از لحاظ تعداد مشترکان صنعتی و مصرف برق این مشترکان در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است گفت: ۵۴ درصد مشترکان توزیع برق استان را بخش صنعتی تشکیل می دهد که این آمار در کشور ۳۳.۴ درصد است.

نواب مجموع طول شبکه هاب فشار متوسط و ضعیف استان یزد را ۱۹ هزار و ۳۳۸ کیلومتر بیان کرد و افزود: از این میزان ۱۰ هزار و ۷۴۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و هشت هزار و ۵۷۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد تعداد و ظرفیت ترانسفو ماتور منصوبه در استان را ۱۶ هزار و ۹۷ مورد با ظرفیت ۲ هزار و ۵۷ مگاوات بیان  و اظهار داشت : روند پیک بار مصرف برق استان در سال 92 ، ۴۰۰ مگاوات بود که اکنون این رقم به ۹۲۹ مگاوات رسیده است و پیش بینی می شود که این رقم به یکهزار و ۶۴ مگاوات برسد.

۹۹ درصد روستاهای استان برقدار هستند

وی با بیان اینکه هم اکنون افزون بر ۹۹  درصد از جمعیت روستایی استان دارای برق هستند گفت: اکنون روستایی بدون برق دارای پنج خانوار ساکن در استان نداریم به طوریکه از ۹۷۶ روستایی استان ، ۹۴۴ روستا آنها از نعمت این انرژی بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد اضافه کرد: همچنین ۲ هزار و ۲۸۲ چاه کشاورزی استان برق‌دار هستند.

طلب یکصد میلیارد تومان برق از مشترکان 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد طلب این شرکت از مشترکان برق را یکصد میلیارد تومان بیان کرد و افزود: از این مبلغ ۲۵ میلیون تومان مربوط به بخش خانگی ، ۴۱ میلیارد تومان صنعتی و مابقی دستگاه‌های ادارای و سایر مشترکان هستند.

وی خاطر نشان کرد: تاکید بر این است که برق هیچ یک از مشترکان قطع نشود و ضمن برخورد خوب ،عزت نفس آنها حفظ شود و تا جایی هم که امکان داشته با مشترکان مساعدت لازم می شود اما در برخی مواقع به دلیل سوء استفاده برخی مشترکان مجبور به قطع می شویم.

پرداخت هزینه بابت نصب کنتور برق خط قرمز شرکت توزیع برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد گفت: بابت نصب کنتور برق هیچ هزینه نیاید توسط مشترکان پرداخت شود بلکه این خط قرمز ما است و اگر گزارشی در این زمینه از مشترکان دریافت شود با خاطی برخورد می شود.

وی اظهار داشت: وظیفه نیروهای شرکت خدمت رسانی به مردم است و نباید در زمینه نصب کنتور هزینه دریافت شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انرژی برق خدمت رسانی به مردم روشنایی یزد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی توزیع برق استان شرکت توزیع برق میلیارد تومان میزان خاموشی کیلومتر شبکه نصب کنتور رتبه نخست استان یزد ۲ هزار ۴ درصد ۳ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت هشت بنگله، حدفاصل پل سواره‌رو مالکریم به سمت هشت بنگله به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.


این اقدام در چارچوب ارائه خدمات عام المنفعه این شرکت و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان آغاز شده است و طی آن اسفالت معیوب و صدمه دیده مسیر پس از جمع آوری، لایه ترمیمی و روکش نهایی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است