Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@01:20:16 GMT

فوت مشاور فرهنگی باشگاه استقلال به دلیل عارضه مغزی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۰۶۲۳

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم حاجی‌خانی، درگذشت مهرداد حاجی‌خانی مشاور فرهنگی باشگاه استقلال را به خانواده ایشان تسلیت گفت و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات مسئلت دارد.

حاجی خانی روز گذشته به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری ایلنا در گذشت ایشان را به باشگاه استقلال و خانواده ایشان تسلیت می‌گوید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال بیمارستان خانواده فرهنگی عارضه مغزی باشگاه استقلال حاجی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی موسی‌خانی، رئیس کمیته بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران در اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران که عصر امروز (جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نفس جایزه بسیار ارزشمند است و از سال بعد قرار است یک جایزه به مسابقات ربوکاپ برای سه نفر که رتبه کسب می‌کنند، اضافه شود.

وی با بیان اینکه جایزه دکتر موسی‌خانی به بورسیه تحصیلی اطلاق می‌شود، ادامه داد: بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه کامپیوتر اهدا به سه نفر اهدا می‌شود.

رئیس کمیته بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران اظهار کرد: دانشجویان پرافتخار، کمیته‌های فنی پژوهشگزان جوان و دانشجویان این دانشگاه و دیگر افراد شرکت‌کننده در این مسابقه زحمت بسیار زیادی کشیدند.

موسی‌خانی ابراز کرد: وقتی شما جوانان و نوجوانان را با اندیشه‌های بزرگ، ایده‌های کارآفرینانه و نوآورانه می‌بینم، احساس کوچکی و از حضور شما احساس بزرگی می‌کنم. شما بزرگان که ایران آباد را رقم می‌زنید.

وی افزود: هر کسی که در این مسابقه شرکت کرده، برنده است و با توجه به اینکه در  حوزه هوش مصنوعی که ترند جهان است، شرکت‌کردید، به یکایک عزیزان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • تسلیت سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • سیل 3 دختر نوجوان را با خود برد