Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:13:29 GMT

تصادف خونین در جاده مرند - خوی ۴ کشته درپی داشت

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۰۸۱۹

تصادف خونین در جاده مرند - خوی ۴ کشته درپی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، براثر برخورد خودرو پراید با اتوبوس در محور مرند – خوی، ۴ سرنشین پراید جان باختند، پدر، مادر و ۲ پسرشان قربانی این حادثه هستند.

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار مهر، از جان باختن ۴ عضو یک خانواده در حادثه برخورد خودرو پراید و اتوبوس در محور مرند- خوی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا کریم نژاد ابراز داشت: علت تصادفی که در محور مرند – خوی رخ داده انحراف به چپ سواری پراید ناشی از خواب آلودگی راننده بوده که از مبدا تهران به مقصد خوی در حرکت بوده که در طول مسیر به مسیر مقابل منحرف شده و زمینه این تصادف را فراهم کرده است.

وی با اشاره به رخداد ۴ تصادف مرگبار در طول این هفته خاطرنشان کرد: به همین دلیل، طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف را در دستور برنامه قرار دادیم و همچنین برنامه‌های آموزشی از سوی اداره راهداری برای این گونه رانندگان برگزار خواهد شد.

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی همچنین گفت: کنترل سلامت رانندگان نیز تا پایان ماه جاری در برنامه اصلی پلیس رده استان آذربایجان شرقی قرار دارد.

کد خبر 4843731

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند سانحه تصادف تصادفات رانندگی دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین گرگان شهرکرد ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس انقلاب اسلامی ایران بیرجند استان آذربایجان شرقی محور مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

محمد علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • کشف مواد افیونی در بهبهان