Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا از اعتماد به فاتی تاکنون ضرر نکرده است.

طرفداری - آنسو فاتی، پدیده بارسلونا فصلی رویایی را سپری می‌کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، در جریان پیروزی 2-1 بارسلونا مقابل لوانته، آنسو فاتی بریس کرد تا یک بار دیگر تاریخ سازی کرده باشد. وینگر گینه‌ای الاصلِ اسپانیایی بارسلونا با 17 سال و 94 روز به جوان ترین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شد که موفق می‌شود در این تورنمنت، بریس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او رکورد خوانمی را شکست. با این حال این دو گل، معنای جالب دیگری هم دارد.

در مقایسه میان آنسو فاتی با استعدادهای جوانی که رئال مادرید در دو سال اخیر خریداری کرده، مشخص می‌شود که فعلا پرورش یافته لاماسیا بهتر جواب داده است. در این فصل، فاتی با 582 دقیقه حضور در میدان در 13 بازی، موفق به زدن 5 گل شده است؛ 4 گل در لالیگا و یکی در لیگ قهرمانان اروپا. در سوی مقابل، رودریگو، وینیسیوس و لوکا یوویچ مجموعا این فصل 5 گل به ثمر رسانده‌اند. سه مهاجمی که کهکشانی‌ها برای خرید آنها بدون احتساب پاداش‌ها، 150 میلیون یورو هزینه کرده‌اند اما بارسا پولی بابت داشتن فاتی پرداخت نکرده است.

در روزها و هفته‌هایی که خبری از لوییس سوارز، عثمان دمبله و حتی مهاجمی جدید نیست، بدون شک گلزنی‌های فاتی بهترین خبر ممکن برای ستین محسوب می‌شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از ال کلاسیکو وقتی با پرسشی در مورد مودریچ روبه‌رو شد، پاسخ داد که او هرگز نقش یک بازیکن ذخیره را قبول نخواهد کرد و آنقدر تلاش می کند تا دوباره به ترکیب اصلی برسد.

ستاره کروات دیشب برابر براسا فیکس بازی کرد و تا انتها نیز در زمین ماند. تونی کروس تعویض شد ولی کارلتو مودریچ را در زمین نگه داشت. او از بهترین های رئال بود و حالا آاس نوشته است که مودریچ نمی خواهد رئال را ترک کند و منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید است تا فصل بعد نیز به درخشش با پیراهن باشگاه محبوبش ادامه دهد.

مودریچ با 1857 دقیقه بازی سیزدهمین بازیکن از نظر تعداد دقایق بازی در فصل جاری است. دور از 3165 دقیقه فصل قبل اما او تسلیم نمی‌شود و مصمم است تا با درخشش در بازی های پیش رو ثابت کند در رئال تمام نشده و همچنان می توان روی او حساب کرد. خبری خوب و خوشحال کننده برای هواداران رئال.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • من تا پایان فوتبالم در رئال می‌مانم
  • عکس| خنده تمسخرآمیز وینیسیوس به بازیکن بارسلونا: فکر کردی بلینگهامی؟!
  • انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!