Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@21:06:29 GMT

تولید عینک ویژه ضد اشعه‌های مزاحم گوشی و رایانه

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۱۱۰۴

تولید عینک ویژه ضد اشعه‌های مزاحم گوشی و رایانه

بسیاری از افراد به خاطر مشاغلی که دارند مجبور به نگاه کردن مداوم به نمایشگر گوشی و رایانه در طول روز هستند. همین مساله موجب شده تا ۵۰ تا ۹۰ درصد از کاربران رایانه‌ها و گوشی‌ها از مشکلاتی مانند خستگی و خشکی چشم رنج ببند.

برای حل این مشکل عینک جدیدی به نام بلولایت تولید شده که شیشه‌های خاص آن می‌توانند جلوی ورود اشعه‌های مضر به حدقه چشم و آزار دیدن کاربران را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عینک به خصوص در برابر ورود اشعه‌های ماورای بنفش به چشم مقاوم است و در مقابل، نور‌های غیرمضر از لنز آن عبور می‌کند. این عینک در صورت دریافت سفارش مشتری به صورت طبی و با شرایط خاص قابل تولید است. قیمت این عینک شصت دلار است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری عینک اشعه گوشی رایانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جمیله علم الهدی که رئیس جمهور را در سفر به پاکستان همراهی کرد در دانشگاه اقتصاد لاهور به سخنرانی پرداخت و گفت که استقلال زنان به معنای حفظ فرهنگ آنهاست.

بنابر روایت انتخاب، جمیله علم الهدی که در رسانه‌های پاکستان به عنوان "بانوی اول ایران" معرفی شده در سخنرانی خود در دانشگاه لاهور گفت: پاکستان و ایران روابط دوجانبه تاریخی، فرهنگی و مذهبی قوی دارند.

وی با بیان اینکه ایران یک دستور کار بزرگ برای افزایش همکاری در روابط، تجارت، اتصال و انرژی دارد، افزود که ایران دستور کار بزرگی برای افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله روابط مردمی دارد.

همسر رئیسی گفت که رهبری دو کشور باید روابط دوجانبه را برای مقابله با تحولات منطقه‌ای و جهانی و تهدید مشترک تروریسم تقویت کنند.

علم الهدی همچنین گفت: این سفر فرصتی مهم برای تقویت بیشتر روابط ایران و پاکستان است. پاکستان و ایران نه تنها همسایه بلکه دوستان خوبی هم هستند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899166

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان