Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:01:14 GMT

سرمایه گذاران جدید در راه اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۱۲۴۰

سرمایه گذاران جدید در راه اسدآباد

رحیم قربانی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: هم اکنون مشغول رایزنی برای ایجاد دو کارخانه تولید کفش و زیره‌ی کفش از سوی این سرمایه گذار هستیم که اخبار آن به مرور زمان به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای راه اندازی واحد تولیدی کفش به بیست میلیاردتومان اعتبار نیاز است افزود: ده میلیارد تومان آن را سرمایه گذار تامین کرده است و انتظار داریم ده میلیارد باقی مانده را از اعتبارات ش شهرستان تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد ادامه داد: در صورت آغاز بکار تولیدی بطور مستقیم برای  ۱۵۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

قربانی گفت: هفته گذشته و با حضور یک سرمایه گذار صنعت کفش بازدیدی از یکی از مدارس روستا‌های اسدآباد داشتیم.

او اضافه کرد: هم اکنون مشغول رایزنی برای ایجاد دو کارخانه تولید کفش و زیره‌ی کفش از سوی این سرمایه گذار هستیم که اخبار آن به مرور زمان به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسد آباد گفت: با همکاری و هماهنگی اداره محترم کار سامانه‌ی مربوط یک روز برای ثبت نام این سرمایه گذار باز می‌شود.

قربانی اضافه کرد: یک سرمایه گذار دیگر نیز برای ایجاد اشتغال در بحث میوه خشک کنی برای خانواده‌های نیازمند زندانی در شهرستان اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سرمایه گذاری جدید سرمایه گذار رئیس اداره صنعت معدن و تجارت برای ایجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

سید مسعود حسینی، درباره اولویت‌های شهرداری در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می‌خورد با مشارکت مردم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود