Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی دوشنبه شب ۱۴ بهمن، در نشست صمیمی با نخبگان، دانشگاهیان و فعالان حوزه فاوای خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکل قانون کپی رایت یک مشکل ملی است گفت: در دنیا به قانون کپی رایت احترام می‌گذارند اما چون ایران عضو کنوانسیون جهانی آن نشده است نمی‌تواند از حقوق و مزایای آن نیز بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قطعی اینترنت در آبان ماه اثرات منفی بسیار سنگینی در بخش ما داشت گفت: قطعی اینترنت اثرات منفی بر امیدبخشی جامعه نیز داشت. به هر حال در شرایط حساس آن زمان کشور، تصمیم دستگاه‌ها بر این اتفاق بود.

آذری جهرمی با بیان اینکه گوگل یک زیست بوم نیست بلکه یک اکوسیستم کسب و کار است، گفت: دولت برنامه‌ای تحت عنوان قطع اینترنت ندارد چرا که اگر قرار بود قطع شود به فکر توسعه آن نبود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه اینترنت امروز به عنوان اکسیژن برای مردم است، بیان کرد: سیاست لیست سفید و قطع اینترنت در کشور دنبال نمی‌شود و دولت، مجلس و حتی شورای عالی فضای مجازی هرگز به دنبال آن نبوده‌اند.

آذری جهرمی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند اگر یک جستجوگر داخلی در آن شرایط داشتیم این مشکلات به وجود نمی‌آمد اما اینگونه نیست، افزود: این اتفاق و تصمیم به علت شرایط اجرا شد اما ما وظیفه داریم ضررهای ناشی از آن را به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: قطعی اینترنت اتفاق تلخی بود، اما باید آن را تبدیل به اندوخته کنیم که اگر دوباره این نوع تصمیمات گرفته شود هزینه‌های آن نیز دیده شود.

کد خبر 482254 برچسب‌ها اینترنت محمد جواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اینترنت محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات وزیر ارتباطات قطعی اینترنت آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه

ایتنا - برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم ، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم