Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جلالی می گوید تیم هایی که نیمکت شلوغ تری دارند، نسبت به تیم های با نیمکت آرام تر، سود بیشتری می برند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در شرایطی در آخرین دیدارش برابر پارس جنوبی جم به تساوی یک بر یک دست یافت که مجید جلالی سرمربی با تجربه این تیم معتقد بود، اشتباهات زیادی علیه تیمش از سوی داوری رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه روز پس از تساوی برابر شاگردان هومن افاضلی، سرمربی گل گهر مصاحبه ای در رابطه با نگرانی اش در مورد داوری مسابقات لیگ انجام داده که در ادامه می خوانید.

از هر نظر مقابل پارس شایسته پیروزی بودیم

مجید جلالی:

ما بازی خوبی در جم انجام دادیم و از هر نظر شایسته پیروزی بودیم. بچه ها بهتر از همیشه بودند و مسلط بودند و واقعا جای تاسف دارد که نتوانستیم ببریم. شاید یک جاهایی در زدن ضربات آخر کم دقتی کردیم و شاید هم یک جاهایی داوری به ما ضربه زد.

واقعا سوال بزرگی برایم است که چرا کمک داور آفساید گرفت

ادامه صحبت های مجید جلالی با تاکید بر اشتباهات داوری برای گلر گهر سیرجان بود. او در این مورد اینگونه حرف هایش را آغاز کرد:

ببینید ما همین حالا و در شروع مجدد بازی های لیگ دو بازی انجام داده ایم که مقابل سایپا دو پنالتی مسلم ما را نگرفته اند و این بازی هم یک گل مسلم را نمی دانم داور چرا مردود کرد. منظورم گل ابراهیمی است. یک صحنه هم داشتیم که نمی توانیم بگوییم گل بوده است یا نه ولی صحنه گل ابراهیمی را واقعا برایم سوال بزرگی است که چرا کمک داور آفساید گرفت. این واقعا برایم سوال است.

تیمی هستیم که انتظار انصاف داریم

مجید جلالی:

برخی مواقع اشتباهات داوری وجود دارد ولی این برای چندمین مرتبه است که داوران علیه ما اشتباه می کنند. ما تیمی هستیم که انتظار داریم، بازی های لیگ در شرایط درست و منصفانه جلو برود. من نمی گویم کارشان ناسالم است؛ می گویم چرا همه اشتباهات برای تیم ما باید باشد. چرا مقابل سایپا دو پنالتی مسلم چشم پوشی می شود و همین بازی با پارس جنوبی جم.

ترسم این است که از نابسامانی های فدراسیون سوء استفاده شود

مجید جلالی:

دوست دارم با فدراسیون صحبت کنم. به هر حال همین حالا می دانید که آنها درگیر هستند و ترسم این است که از نابسامانی های فدراسیون سوء استفاده شود. توقع ما و باشگاه ما این است که با دقت نظر بیشتری داوران گزینش شوند. من به داوران و جامعه داوری احترام می گذارم. خیلی از آنها جوان و دوستان خود ما هستند ولی توقع نداریم که تمام اشتباهات آنها به ضرر ما بشود. دوست داریم که دقت بیشتری شود و این همه اشتباه برای ما قابل هضم نیست.

بازی بعد شاید تیمم را از زمین بیرون کشیدم

مجید جلالی:

ما کنار زمین آرام هستیم و همه می گویند که تیم شما و نیمکت شما آرام است ولی الان خودم دارم به این موضوع می رسم که نیمکتی که آرام است، ضرر می کند. نیمکت هایی که شلوغ می کنند، خیلی بیشتر سود می کنند و این یک باور بد و خطرناک است. درست است که این خطرناک است ولی شما همه جا می بینید. در لیگ یک همه اینکار را می کنند. متاسفانه این باور پیش آمده است. الان من هم مانده ام و آدمی نیستم که شلوغ کنم و با این شکل باشگاه به من می گوید، پس چطور می خواهی حق خودت و تیمت را بگیری؟ بنابراین اگر من هم شلوغ کنم، باید به من حق بدهید. بعد نگویید جلالی عوض شده است. شرایط اینطوری شده است. شاید اگر بازی بعد داور تحت تاثیر نیمکت حریف قرار بگیرد، شاید حتی تیمم را از زمین بیرون بیاورم.

داور وقتی است که اسیر تشنج حریف نشود

مجید جلالی:

با این شکل که نمی توانیم کار کنیم. داور موقعی می تواند بگوید که داور قوی ای هستم که تیم حریف تشنج ایجاد می کند و داور به طور منصفانه کارش را ادامه دهد. اگر بخواهد فضا را ببیند و شورش نیمکت را ببیند که نمی شود.

مقابل تراکتور حتما برای سه امتیاز بازی می کنیم

مجید جلالی سپس در رابطه با بازی بعدی تیمش برابر تراکتور در سیرجان و اینکه آیا برای سه امتیاز به میدان می روند یا خیر، تاکید کرد:

بله حتما برای سه امتیاز می رویم. در دو بازی قبلی هم برای سه امتیاز رفتیم. استراتژی و تعویض های ما هم برای سه امتیاز بود. ما نیازمند این سه امتیاز هستیم. من امیدوارم در درجه اول خودمان در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و در درجه دوم خیلی دوست دارم همه چیز منصفانه پیش برود.

گل گهر یک چالش تعیین کننده و جدید است

از مجید جلالی پرسیدیم که شما مربیگری تیم های مختلفی را طی سال های طولانی اخیر برعهده داشته اید و حالا شرایط گل گهر را در انتهای فصل چطور ارزیابی می کنید. او در پاسخ به این سوال توضیح داد:

به هر حال من به این تیم مثل چالش جدید و تعیین کننده نگاه می کنم؛ این تیم فاکتورهایی دارد که می تواند آینده خوبی را رقم بزند و از طرفی مشکلاتی داریم که ما برای آن مشکلات در حال چاره اندیشی هستیم ولی چیزی که هست، اینکه ما یک اتحاد درونی داریم و تیم در حال پیشرفت است و انتظار داریم این تیم رفته رفته به جایگاهی در جدول رده بندی برسد که باثبات باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر سیرجان مجید جلالی پارس جنوبی جم تیم فوتبال گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان مجید جلالی هومن افاضلی برای سه امتیاز مجید جلالی بازی بعد گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار قدیمی سپاهان: 45 سال است هوادار این تیمم؛ داوری باعث این وضعیت شده! / فیلم

صحبت های هوادار سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (14.1MB)

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • هوادار قدیمی سپاهان: 45 سال است هوادار این تیمم؛ داوری باعث این وضعیت شده! / فیلم
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!