Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید از نمایندگان متدین،‌ پاکدست، با درایت، دانشمند و شجاع تشکیل شود تا مقابل توطئه دشمنان و سختی‌های ایجاد شده در این مسیر ایستادگی کامل داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به شاخصه‌های مجلس تراز انقلاب اظهار کرد: شرط اثرگذاری یک مجلس رفتار نمایندگان آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم باید اعتقاد کامل داشته باشند که یک نماینده به مجلس نرفته تا خودش و اطرافیانش را تأمین کند؛ بلکه رفته تا مشکلات جامعه را حل کند و این رمز  اثربخشی مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر اداره حکومت را به بدن انسان تشبیه کنیم مجلس نقش قوه عاقله را داراست، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی مغز متفکر حکومت و جایی برای آسیب‌شناسی، ارائه راه حل و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ریل‌گذار مسیر حرکت دولت‌هاست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلسی این ویژگی‌ها را دارد که دانشمند، عاقل، خوش‌فکر و مسئله شناس باشد و بتواند معضل‌های کشور در روابط اجتماعی، مسائل خانواده‌، اقتصادی و سیاسی را مهندسی کند.

حسین‌زاده بحرینی با تأکید بر اینکه مجلسی خوب است که بتواند امور کشور را به خوبی مهندسی کند، گفت: برای مهندسی مشکلات کشور باید نماینده مجلس دانش و شناخت کافی از مسائل کشور داشته باشند، خیرخواه و دلسوز باشد و وقتی هرکدام از این خصایص نباشد، محصول مجلس مرغوب و مطلوب نخواهد بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: گاه مجالس قوانینی را تصویب می‌کنند که نه تنها مشکل جامعه را حل نمی‌کند، بلکه مشکل جدیدی فراروی مسیر جامعه قرار می‌دهد و خودش به معضلی تبدیل می‌شود که باید مجلس و گروه دیگری بیایند و وقت و سرمایه کشور را بگذارند تا  آن قوانین را ملغی و یا اصلاح کنند.

وی شاخصه‌ مجلس انقلابی را تعریف کرد و گفت: مجلس باید از نمایندگان متدین،‌ پاکدست، با درایت، دانشمند و شجاع تشکیل شود تا مقابل توطئه دشمنان و سختی‌های ایجاد شده در این مسیر ایستادگی کامل داشته باشند و در سختی‌ها میدان را خالی نکنند.

حسین‌زاده بحرینی با اشاره به عواملی که نمایندگان را از وظایف خود دور می‌کند، خاطرنشان کرد: ضعف شخصیتی نخستین آسیب برای یک نماینده مجلس است. افراد سست عنصری که خودساخته نیستند وقتی در مسند قدرت قرار می‌گیرند در مواجه با قدرت‌های دیگر و سودجویان گاه مبانی نمایندگی را فراموش می‌کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی من به عنوان یک نماینده مدتی در مجلس شورای اسلامی هستم و می‌توانم برای خود و اطرافیانم حتی در بهترین شکل برای شهر و حوزه انتخابیه‌ام کار کنم و از مسائل ملی غافل شوم، لاجرم به بلاهای گوناگون مبتلا خواهم شد.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی حسین زاده بحرینی کامل داشته باشند یک نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند

نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه امنیت و صیانت از نظام مقدس و ملت خط قرمز است، اعلام کردند که هرگونه خطای رژیم صهیونیستی و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه امنیت و صیانت از نظام مقدس و ملت خط قرمز است، اعلام کردند که هرگونه خطای رژیم صهیونیستی و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

 متن بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی درباره عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شرح زیر است:

«پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.»

این بیانیه به امضای روبرت بیگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران، شارلی انور تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران و همایون سامح یه نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.»

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد