Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@12:24:48 GMT

قیمت جدید مسکن در منطقه نواب

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۱۸۸۸

قیمت جدید مسکن در منطقه نواب

  باشگاه خبرنگاران: لیست قیمت یک واحد مسکونی در مناطق مختلف تهران به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند. قیمت روز فروش مسکن  آدرس  متراژ عمر ساختمان(سال)
قیمت فروش (تومان) محله نواب، کوچه کمالی  45 46 360.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

000.000 محله نواب،  خیابان مالک اشتر  50 38 410.000.000 محله نواب، حخیابان هاشمی  38 20 342.000.000 محله نواب، خیابان جوان مرد 68 4 952.000.000 محله نواب، خیابان رودکی  70 5 945.000.000 محله نواب، خیابان هلال احمر  53 17 545.000.000 محله نواب، خیابان سینا 50 15 440.000.000

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت جدید مسکن منطقه نواب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سه برابری قیمت مسکن ملی در اراک

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، طرح مسکن ملی، طرحی است که در دولت سیزدهم در دوران ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی اعلام و در حال اجرا هست این طرح ادامه طرح مسکن مهر دولت محمود احمدی نژاد است. برای کاهش قیمت مسکن، دولت پروژه‌های ساخت و ساز خانه‌های واحد آپارتمان و ویلایی از طریق وام دهی، واگذاری زمین مجانی (قانون جوانی جمعیت) و معافیت مالیات شرکت‌های تعاونی‌های مسکن را اجرا می‌کند. اما شهروند خبرنگار ما از افزایش سه برابری قیمت های مسکن ملی در اراک خبر داد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام لطفا پیام ما رو منتشر کنید خواهش میکنم ۱۳۰۰ خانواده ۴ سال منتظر ساخت بودیم حالا بعد از این مدت قیمت های مسکن ملی اراک را سه برابر اعلام کرده اند و تعداد زیاد مجبور به فروش امتیاز شده اند. لطفا رسیدگی فرمایید.

دیگر خبرها

  • افزایش سه برابری قیمت مسکن ملی در اراک
  • ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی
  • گلایه ساکنان محله عباسی تبریز از وضعیت نامناسب جوی فاضلاب + فیلم و تصاویر
  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • تزیین دروازه بین‌المللی پایتخت با ۲۰۰۰ متر ریسه‌های رنگی
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • جواد خیابانی: چون در محله خیابان به دنیا آمده ام، فامیلی ام خیابانی است!
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی