Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@13:21:57 GMT

تأخیر ۹ ساعته پرواز تهران- استانبول ایران ایر

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۲۱۹۴

به گزارش اکوفارس، روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد با توجه به تاخیرهای به وجود آمده در پروازهای شماره  718 و 719 "هما" در مسیر تهران به استانبول و بالعکس روز 14  بهمن‌ماه سال جاری، ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی به اطلاع می‌رساند این دو پرواز با تغییر در ساعت‌های ذیل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پرواز شماره 719 از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به مقصد فرودگاه استانبول در ساعت 16 و 30 دقیقه صورت می‌گیرد و همچنین پرواز شماره 718  استانبول به تهران نیز در ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت محلی، فرودگاه استانبول را به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) ترک خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، پرواز شماره 719 هواپیمایی ایران ایر به مقصد استانبول باید ساعت 7:25 دقیقه صبح امروز انجام می شد که تقریباً با 9 ساعت تاخیر انجام خواهد شد.

روابط عمومی این شرکت همچنین اعلام کرده دو پرواز اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از مبدأ آمستردام و لندن به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) به دلیل لزوم دریافت سوخت در فرودگاه میانی در منطقه اروپا و شرایط نامساعد جوی این فرودگاه، با تاخیر انجام می‌شود.  

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی پروازهای آمستردام و لندن "هما" به اطلاع میرساند پرواز شماره 724 آمستردام به تهران، روز 13 بهمن‌ماه سال جاری، ساعت13 و 58 دقیقه به وقت محلی از فرودگاه آمستردام پرواز نموده و باتوجه به سوخت‌گیری این هواپیما در فرودگاه میانی و نامساعد بودن شرایط جوی این فرودگاه، هواپیما به ناچار در ساعت 16 و 5 دقیقه به وقت محلی در فرودگاه میلان به زمین نشست.

همچنین پرواز شماره 710  "هما" که قرار بود ساعت 16 و 55 دقیقه به وقت محلی تاریخ 13 بهمن‌ماه، لندن را به مقصد فرودگاه حضرت امام(ره) ترک نماید و در فرودگاه میانی سوخت‌گیری داشته باشد، به دلیل شرایط نامساعد جوی این فرودگاه، پرواز از لندن انجام نشده است.

مسافران هر دو پرواز به هتل انتقال داده شده‌اند و با توجه به ادامه شرایط نامساعد جوی در فرودگاه میانی، اقدامات لازم در خصوص انجام سوخت‌گیری و پرواز هر دو هواپیما به مقصد فرودگاه حضرت امام (ره) در حال انجام می‌باشد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شرایط نامساعد جوی دقیقه به وقت محلی فرودگاه میانی روابط عمومی پرواز شماره سوخت گیری بهمن ماه دو پرواز ساعت 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس

تین نیوز

رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم از آمادگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای انجام پروازهای حج عمره از فرودگاه بندرعباس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد جواد شلتوک کار رئیس شعبه هما در بندر عباس و قشم در نشست کمیته تسهیلات حج عمره فرودگاه بین المللی بندرعباس با اعلام آمادگی هما برای انجام پروازهای عمره گفت: پس از ۹ سال وقفه مأموریت انجام عملیات حج عمره به هما واگذار و این عملیات با شوری وصف ناپذیر در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

شلتوک کار در ادامه این نشست که رئیس ایستگاه و مسئول حراست شعبه بندرعباس نیز حضور داشتند با اشاره به لزوم برنامه ریزی دقیق جهت جلوگیری از بروز تاخیر در انجام پرواز حج عمره، خواستار همپوشانی لازم بین دستگاه ها و نهادهای مرتبط با این عملیات شد.

در ابتدای این جلسه مدیر کل فرودگاه های استان هرمزگان ضمن تقدیر از هما برای برقراری پروازهای عمره در بندرعباس، نسبت به برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه بندرعباس نیز ابراز امیدواری کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول