Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:24:28 GMT

سه طرح تقاطع غیرهمسطح در تبریز تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۲۱۹۹

سه طرح تقاطع غیرهمسطح در تبریز تصویب شد

ایسنا/آذربایجان شرقی در نوزدهمین نشست کمیته فنی مشترک شورای ترافیک استان، سه طرح تقاطع غیرهمسطح به تصویب رسید.

در نوزدهمین نشست کمیته فنی مشترک شورای ترافیک استان، تقاطع های غیرهمسطح در بودجه ۹۹ مطرح شد و بر این اساس تقاطع های مکمل پل نصر، ورودی قراملک و میدان معلم به تصویب رسید.

در این نشست  که به ریاست مهدی یوسفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز برگزار شد، همچنین طرح زیرگذر میدان شهید شریف زاده (ائل گلی) مطرح شد که به علت اهمیت موضوع و فرامنطقه ای بودن مجموعه ائل گلی  و چگونگی دسترسی به آن و حفظ سیما و منظر شهری، این طرح دوباره توسط مشاوران بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، نحوه تامین دسترسی مرکز سلامت بهداشت استان به بزرگراه پاسداران از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود که این طرح نیز بعد از بازدید میدانی و بررسی ابعاد موضوع بار دیگر در کمیته مطرح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تقاطع غیرهمسطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سیدامیر فتاحیان با بیان این مطلب در نشست مشترک معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج و نمایندگان وزارت دفاع، اداره کل راه و شهرسازی و سایر مسئولان ذیربط که در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری های وزارت دفاع در اجرای طرح های مختلف استان از جمله؛ امتداد بلوار ماهان اظهار داشت: موضوعات حقوقی مربوط به اراضی موسوم به باغ ارتش که طی سنوات گذشته تاکنون مورد بحث و بررسی بوده است، با طرح در صحن شورای اسلامی شهر کرج بزودی تعیین تکلیف شده و امتداد بلوار ماهان زیر بار ترافیکی می رود.

وی افزود: وزارت دفاع در سطح استان البرز به منظور اجرای طرح های مختلف عمرانی همکاری مطلوبی با مسئولان استان داشته است که این روحیه با توجه به اهمیت انتفاع عمومی مردم در راستای تسهیل در تردد بسیار حائز اهمیت است.

فتاحیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به واسطه مدیریت نماینده عالی دولت در استان هم افزایی و وحدت رویه مطلوبی میان مدیران دستگاه های اجرایی حاکم است که ثمره آن خدمت مورد انتظار مردم از نظام جمهوری اسلامی را رقم می زند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با اجرای پروژه بلوار ماهان که با هدف تامین ارتباط ترافیکی در موازات خیابان شهید بهشتی در حال احداث است زمینه لازم برای تسهیل در عبور و مرور شهری و همچنین کاهش بار ترافیکی منطقه فراهم می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899001

دیگر خبرها

  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان