Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، در ضربات پنالتی آمار خیره کننده ای را به جا گذاشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته یوونتوس در چهارچوب رقابت های هفته بیست و دوم سری آ رو در روی فیورنتینا قرار گرفت و در نهایت موفق شد با سه گل حریفش را شکست دهد تا جایگاه خود در صدر جدول رقابت های سری آ را تثبیت کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو در بازی دیروز نیز موفق به گلزنی شد تا در نهمین دیدار متوالی سری آ موفق به گلزنی شده باشد و به رکورد داوید ترزگه فرانسوی در این زمینه برسد.

نکته جالب اما این است که فوق ستاره پرتغالی یوونتوس هر دو گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. رونالدو حالا در طول دوران فوتبال خود ۱۵۱ بار پشت ضربات پنالتی ایستاده و آمار خیره کننده ۱۲۶ پنالتی گل شده را به ثبت رسانده است. این در حالی‌ست که تنها ۲۶ ضربه پنالتی او هدر رفته است؛ موضوعی که باعث شده او آمار ۸۲ درصد نرخ موفقیت در ضربات پنالتی را به ثبت رسانده باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس ستاره پرتغالی یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!

اگر فکر می‌کنید خوره فوتبال و تماشایش هستید و همه قوانین آن را می‌دانید، سخت در اشتباهید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ برتری دراماتیک استون‌ویلا مقابل لیل در مرحله یکچهارم نهایی رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا، یک اتفاق نادر را در خود داشت.

امیلیانو مارتینس که در طول مسابقه یک بار اخطار گرفته بود در حین شلیک ضربات پنالتی آخر مسابقه به دلیل تحریک هواداران حریف، کارت زرد دوم را گرفت.

بازیکنان لیل منتظر اخراج او از زمین مسابقه شدند اما مارتینس با اشاره داور در زمین ماند. تماشاگران به خیال اینکه داور تصمیم اولیه خود را تغییر داده به او اعتراض کردند اما آنچه امکان باقی ماندن مارتینس در جریان مسابقه را به وجود آورد، یک قانون کمتر شنیده شده فوتبال است.

بر اساس یکی از قوانین فوتبال که مطابق دستورالعمل‌های یوفا لازم‌الاجراست، کارت‌های زرد بازیکنان به محض آغاز ضربات پنالتی پاک می‌شود و دریافت کارت زرد دوم بعد از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه به اخراج بازیکنان نمی‌انجامد.

دیگر خبرها

  • قانون جالبی در فوتبال که نمی‌دانستید!
  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • فشار شدید روی آنچلوتی: ممکن است بمیرم!
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان