Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره جزئیات حادثه‌ آوار در خیابان دماوند گفت: در ساعت ۴:۱۹ بامداد یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در خیابان دماوند، خیابان زاهد ایرانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شده‌اند، ادامه داد: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند در یکی از کوچه‌های این محله یک منزل قدیمی دو طبقه قدیمی واقع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاهدان محلی این منزل مسکونی مدتی خالی از سکنه بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: این ساختمان قدیمی بدون اینکه گودبرداری در کنار آن وجود داشته باشد به یکباره تخریب می‌شود. به احتمال زیاد هر دو طبقه این ساختمان به علت فرسودگی فروریخته است البته علت ریزش این ساختمان توسط کارشناسان بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این منزل خالی از سکنه است، ادامه‌داد: با توجه به احتمال اینکه در املاک خالی از سکنه افراد کارتن‌خواب حضور دارند آتش‌نشانان در حال بررسی محل حادثه هستند هر چند تا این لحظه شواهدی از حضور شخص یا اشخاصی در این محل پیدا نشده است.

ملکی تصریح کرد: نیروهای هلال احمر نیز به همراه سگ‌های زنده‌یاب در حال جستجو هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آوار شدن خانه سگ های زنده یاب خیابان دماوند سازمان آتش نشانی خالی از سکنه محل حادثه یک منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان سنگلج در خطر است

پریسا مقتدی با ابراز نگرانی برای ساختمان تماشاخانه سنگلج گفت: اواخر سال گذشته مطلع شدیم که این ساختمان تخلیه شده و قرار است که نوسازی شود، نه این که تخریب شود. از همان موقع تماس‌هایی با آقای نادعلی رئیس کمیسیون فرهنگی فرهنگی شورای شهر داشتیم، از طریق آقای نظری به وزیر ارشاد و وزارتخانه اطلاع داده و موضوع توسعه تماشاخانه سنگلج پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، وی با ابراز تاسف از این که حدود یک هفته قبل متوجه شده اند که در ساختمان مجاور تماشاخانه به جای بازسازی، تخریب صورت می‌گیرد ادامه داد: حدود ۷ تا ۱۰ روز پیش متوجه شدیم که موضوع نوسازی نیست و دارد تخریب صورت می‌گیرد. خیلی نگران شدیم. بحث الحاقی اش در این مرحله اولویت نبود. بنابر این از طریق مدیر کمیته هنر کمیسیون فرهنگی شورای شهر خانم مرادزاده، مطلع شدیم که تلاش‌هایی شده و ارتباطاتی با شهردار گرفته شده است.

مقتدی درباره پیگیری‌های روز‌های گذشته توضیح داد: طی روز‌های گذشته مجددا به آقای نادعلی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و کاظم نظری مدیر کل هنر‌های نمایشی اطلاع دادیم. عکس و فیلم‌هایی را تهیه کردیم و طی نامه نگاری‌هایی که انجام داده ایم اعلام نگرانی کردیم که این تخریب دارد صورت می‌گیرد. در جریان هستم که مدیر کل هنر‌های نمایشی نیز مکاتباتی با وزیر داشته اند.

وی افزود: با دفتر طرح‌های عمرانی وزارت خانه، آقای جان نثار و همکارانشان؛ مهندس توکلیان، گفتگو کردیم که دیدار حضوری از پروژه داشتند و با مهندسین آن پروژه نیز صحبت کردند. متاسفانه این طور به گوش ما رسید که ۲۰ متر هم می‌خواهند پایه ریزی کنند. هر چند مهندسین دفتر طرح و برنامه معتقد بودند که اگر دقت لازم در این تخریب و پی ریزی بشود مشکلی پیش نمی‌آید، اما آن‌ها هم به سهم خودشان نگرانی‌هایی داشتند. به هر حال سی سال از ساخت آن ساختمان می‌گذرد و به نوعی این دو ساختمان در گذر زمان به هم تکیه داده اند.

مقتدی تصریح کرد: نگران جان سنگلج هستم و تلاش خودمان را کرده ایم. درخواست عاجزانه خانواده تئاتر از مدیران ارشد شهرداری به خصوص شهردار منطقه ۱۲ و شهردار تهران این است که اگر با موضوع توسعه تماشاخانه و الحاق این ساختمان و زمین کناری به هر دلیلی همراهی نمی‌کنند، جان سنگلج این تماشاخانه قدیمی و خاستگاه نمایش ایرانی را به خطر نیاندازند.

دیگر خبرها

  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • جان سنگلج در خطر است