Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها در محل استانداری زنجان، گفت: استان زنجان از نظر تردد رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با انتقاد از ارائه آمار متفاوت توسط دستگاه‌های مرتبط در خصوص فوتی‌های تصادفات، اظهار کرد: برای اطلاع رسانی به مردم باید آمارها یک کاسه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، گفت: هر کس برای خود آماری را ارائه می‌دهد و این آمارها مردم را سر در گم می‌کند و هنوز یاد نگرفته‌ایم که آمار را یکسان ارائه کنیم.

حقیقی با بیان اینکه ضروری است راهکاری برای کاهش آمار تصادفات و عوامل آن از سوی مرکز ارائه شود، افزود: استان‌ها از این راهکارها استفاده کنند تا شاهد کاهش آمار تصادفات در استان باشیم.

وی ابراز کرد: سیستم هوشمند باید به پلیس کمک کند و راهکاری برای کاهش تصادفات باشد.

استاندار زنجان، با انتقاد از وضعیت موجود در آزاده راه زنجان-تبریز به شرکت آزاد راه زنجان – تبریز هشدار داد در صورت ارائه نکردن طرح عملیاتی برای بهبود وضعیت این محور در مدت یک هفته، از دادگستری استان زنجان در خواست اقامه جرم علیه این شرکت خواهم کرد.

حقیقی با بیان اینکه شرکت آزاد راه کمترین اقدام را در خصوص وظایف خود انجام می‌دهد، تصریح کرد: در حد فاصل کیلومتر ۴۵ تا ۶۵ فرورفتگی بسیاری وجود دارد اگر در کوتاه مدت این شرکت راهکار ارائه نکند از قوه قضائیه در خواست می‌کنم در این زمینه اعلام جرم بر علیه این شرکت اعلام کند.

وی تصریح کرد: در آزاد راه زنجان به تهران تنها ۱۷ کیلومتر روشنایی و ۱۴ کیلومتر نیوجرسی انجام شده و ضروری است روشنایی این آزاد راه بیشتر شود.

حقیقی با بیان اینکه نبود روشنایی آزاد راه در تصادفات نقش بسیار مهمی دارد، گفت: یکسان نبودن عوارض زنجان به تبریز به شدت مورد اعتراض مردم زنجان است.

استاندار زنجان یاد آورشد: نبود مجتمع‌های رفاهی یکی از مهمترین مشکلات آزاد راه‌های استان زنجان است و باید راهکار لازم بررسی شده و این مجتمع‌ها در آزاد راه‌ها ایجاد شود.

حقیقی با بیان اینکه ایجاد دو پاسگاه پلیس راه در لاین‌های جنوبی و شمالی در آزاده راه‌های استان زنجان ضروری است، افزود: اجرایی شدن این مهم باعث می‌شود پلیس راه بیشتر اشرافیت داشته باشد.

کد خبر 4843854

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان سانحه تصادف دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین شهرکرد ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس زلزله استاندار زنجان استان زنجان راه زنجان آزاد راه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: آموزش یکی از محورها و رسالت‌های اصلی هلال احمر به شمار می‌رود که باید در این زمینه قوی و غنی عمل کنیم.

وی تاکید کرد: با ارائه آموزش برای آحاد مردم جامعه می‌توانیم جان انسانی را نجات دهیم و با توسعه و گسترش فعالیت‌های آموزشی برای علاقمندان در قشرهای مختلف جامعه باید «هر خانه یک امدادگر» را محقق کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان در ماه مبارک رمضان اقدام به ارائه آموزش همگانی به روزه داران در مساجد کرد که یکهزار و ۳۴۲ نفر در ۶۴ مسجد از این آموزش‌ها بهره مند شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با همراهی و مشارکت ۵۰ مربی داوطلب خانم و آقا در سطح مساجد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: آموزش‌های هلال احمر در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، کارکنان شرکت‌ها، واحدها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی، مراکز نظامی و انتظامی، مدارس، بوستان‌ها، محلات، مساجد، اعضای خانه‌های هلال، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و اعضای هلال احمر ارائه می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فراگیران علاقمند پس از گذراندن دوره‌های مقدماتی مورد نیاز می‌توانند از آموزش‌های تخصصی نیز بهره مند می‌شوند.

هاشمی با بیان اینکه برای فراگیران گواهینامه صادر می‌شود، اظهار کرد: این آموزش‌های هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری و با قوت بیشتری ادامه دارد.

وی افزود: علاقمندان برای بهره مندی از آموزش‌های هلال احمر می‌توانند با مراجعه به خانه‌های هلال در سطح شهرها و روستاها، محلات، مساجد، ادارات، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و شرکت‌ها، دهیاری‌ها و یا با مراجعه به شعب هلال احمر در شهرستان‌ها ثبت نام خود را قطعی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این علاقمندان به فراگیری آموزش‌های هلال احمر می‌توانند با مراجعه به واحد آموزش شعب هلال احمر در شهرستان‌ها ثبت نام خود را قطعی کرده و وارد دوره‌های آموزشی شوند.

کد خبر 6086537

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران