Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در ساعت ۴:۱۲ بامداد امروز (سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه) حادثه آوار یک ساختمان قدیمی در خیابان دماوند، خیابان زاهد گیلانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که ۲ ایستگاه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشان‌ها در محل مشاهده کردند که در یکی از کوچه‌های محله یک ساختمان مسکونی دو طبقه قدیمی که از مدتی پیش تخلیه شده بود، بدون هیچ گودبرداری به یکباره هر دو طبقه‌اش ریزش کرده بود که به احتمال زیاد علت آن قدمت زیاد ساختمان بوده است.

ملکی ادامه داد: طبق اطلاعات اولیه هیچ فردی در ساختمان مذکور زندگی نمی‌کرد، با این وجود آتش‌نشانان برای احتیاط تمام ساختمان را جست و جو کردند، اما موردی مشاهده نشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: نیرو‌های هلال احمر نیز با سگ‌های زنده یاب در محل حاضر شدند تا اگر فردی در زیر آوار وجود دارد، نجات دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آواربرداری آتش نشانی سازمان آتش نشانی شهر تهران دو طبقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهرضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تاسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخداد‌های عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن