Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ایام الله فجر انقلاب اسلامی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد در روزهای آتی با پرداخت مبالغ اختصاص داده شده در قبال محکومیتشان آزاد خواهند شد. تاریخ انتشار: 08:44 - 15 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۱۱۰

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه ستاد دیه گفت: ستاد دیه استان ظرفیت بسیار عظیم و ارزشمندی است که افرادی را که ناخواسته در مشکل قرار می‌گیرند، کمک کنیم و زندانیانی که به علت جرایم غیر عمد حبس شده‌اند را آزاد و به آغوش خانواده برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری آذربایجان غربی افزود: به یمن فرا رسیدن ایام الله فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بر آن هستیم که در این جلسه گره‌ای از مشکلات حدود ۲۱ نفر زندانی برداریم و موجبات رهایی آن‌ها از بند را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید:

آزادی تعداد قابل توجهی از محکومان جرایم غیر عمد مالی در استان زنجان این جلسه که برای اتخاذ تصمیم در خصوص وضعیت ۲۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان تشکیل شده بود، پس از بررسی‌های لازم درخصوص وضعیت تک تک زندانیان تصمیمات لازم برای اختصاص پرداخت بلاعوض و وام قرض‌الحسنه اتخاذ شد.

نهایتاً به مناسبت ایام الله فجر انقلاب اسلامی تعدادی از این زندانیان در روزهای آتی با پرداخت مبالغ اختصاص داده شده در قبال محکومیتشان آزاد خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری دهه فجر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد آذربایجان غربی جرایم غیر عمد ایام الله فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۲ زندانی جرایم غیر عمد استان با کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خیران نیک اندیش از بند زندان آزاد شدند.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان با اعلام این خبر گفت: رقم بدهی این زندانیان ۱۴۵ میلیارد تومان بوده که ۱۴۰ میلیارد تومان با گذشت و پذیرش اعسار از سوی مراجع قضایی، ۳ میلیارد تومان با پرداخت وام و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن نیز از سوی خیران تامین شده است.

حسن بیگی افزود: پارسال خیران نیک اندیش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۹ میلیارد تومان کمک کردند. این رقم امسال به ۱۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد.

او گفت: اکنون ۱۶۱ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی ۴۰۰ میلیارد تومان چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان