Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  تلویزیون المیادین، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا از عبدالفتاح البرهان عبدالرحمن، رئیس شورای حاکمیتی سودان به خاطر نقش پیشگامانه وی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

وزیر امور خارجه امریکا از رئیس شورای حاکمیتی سودان خواست در سال جاری میلادی به آمریکا سفر کند.

پیش‌تر دیوان نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در اوگاندا با عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو گفته است که دو طرف در این دیدار بر سر همکاری به منظور عادی سازی روابط توافق کرده اند.

صائب عریقات، مذاکره کننده ارشد فلسطین در واکنش به این اقدام اعلام کرد: «دیدار عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان با نتانیاهو را محکوم می‌کنیم.»

صائب عریقات افزود: «از کشور‌های اتحادیه آفریقا می‌خواهیم تا به قطعنامه‌های اتحادیه پایبند باشند. اوگاندا نباید سفارت خود را به قدس اشغالی منتقل کند.»

او تاکید کرد: «دیدار البرهان با نتانیاهو چاقویی است که از پشت به مردم فلسطین زده شده و نقض آشکار طرح صلح عربی است.»

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: «دیدار رئیس شورای حاکمیتی سودان با نتانیاهو را محکوم می‌کنیم.»

این جنبش تاکید کرد که این دیدار به هیچ وجه بیانگر موضع اصولی و معروف ملت سودان در حمایت از مسئله فلسطین نیست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عبدالفتاح برهان مایک پمپئو رژیم صهیونیستی سودان رئیس شورای حاکمیتی سودان عبدالفتاح البرهان عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، با سفیر ازبکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سفیر ازبکستان ضمن تبریک عید سعید فطر، پیام رئیس مجلس سنای ازبکستان در خصوص خرسندی از دیدار دوجانبه در سازمان ملل در سال گذشته را ابلاغ کرد.

وی همچنین به اشتراکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی دو کشور اشاره کرد و هر یک از این زمینه‌ها را مبنای بسیار خوبی برای توسعه روابط دو کشور معرفی نمود.

فریدالدین نصریوف افزود: با سیاست‌گزاری هوشمندانه مسؤولین دو کشور، روابط ما به خوبی رو به رشد است، و به طور خاص سفر تاریخی رئیس جمهور ما به کشور ایران و دیدار با رهبر انقلاب اسلامی و رئیس جمهور ایران آقای رئیسی و سفر ایشان به تاشکند در سال گذشته باعث تقویت روابط دو کشور شده است. این روابط در حوزه زنان و خانواده با حضور شما در تاشکند در سال گذشته در حال رشد و توسعه است و از شما برای همکاری بیشتر و حضور در رویداد زنان آسیایی دعوت بعمل آمده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به عنوان میزبان این دیدار، نسبت به ادامه و تقویت فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده بین دو کشور اظهار امیدواری کرد. ایشان با اشاره به سیاست‌های موفق جمعیتی ازبکستان و با تاکید بر قرابت فرهنگی دو کشور در موضوع خانواده از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده و همچنین برای حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی دعوت نمود.

در ادامه، خزعلی و فریدالدین نصریوف در خصوص همکاری‌های مشترک اقتصادی از جمله ایجاد بازارهای مجازی و تبادل کالا با مدیریت و مشارکت بانوان، حمایت از کارآفرینی و اشتغال زنان و تجارب موفق دو کشور تبادل نظر کردند.

کد خبر 6079301

دیگر خبرها

  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • ایران به دنبال تثبیت یک «عادی جدید» در منطقه/ اهداف ایران در حمله سنجیده و منطقی بود
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • ویژه برنامه 24 ساعته در خصوص شهدای خبرنگار در فلسطین