Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@17:37:35 GMT

مبالغ قرارداد پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۵۳۱۹

با وجود اعتراض بازیکنان پرسپولیس به وضعیت مالی این تیم و همچنین میزان دریافتی‌شان از فصل گذشته، بررسی اسناد مالی این باشگاه نشان می‌دهد بازیکنان این تیم مبلغ قراردادشان در فصل گذشته را به صورت کامل دریافت کرده‌اند و مبالغی هم به عنوان آپشن به آن‌ها پرداخت شده است. ناطقان: هر ساله وقتی به نیم فصل فوتبالی لیگ برتر ایران می‌رسیم مباحث مختلفی از سوی بازیکنان تیم‌ها درباره مطالباتشان مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا همه می‌دانند فوتبال ایران با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و به همین خاطر معمولا باشگاه‌های لیگ برتری از انجام تعهدات خود سر باز می‌زنند و به همین خاطر تقریبا وقتی به اواسط فصل می‌رسیم روند اعتراض‌ها و بعضا اعتصاب‌ها در باشگاه‌های لیگ برتر شکل می‌گیرد.

از همین رو طی چند روز اخیر شاهد اعتراض‌ها و شکایات زیادی از سوی بازیکنان پرسپولیس بودیم چرا که آن‌ها در مصاحبه‌های خود بارها عنوان کردند نه تنها طلب‌های فصل گذشته پرداخت نشده بلکه فصل جدید نیز باشگاه نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

اوضاع این روزها در پرسپولیس از نظر مالی آنقدر خراب است که حتی چند روز پیش از داربی ۹۱ از تمرین پرسپولیس خبر اعتصاب بازیکنان به گوش رسید. با این حال با دخالت یحیی گل‌محمدی و صحبت‌هایی که افشین پیروانی با بازیکنان انجام داد فعلا روند تمرینات این تیم پیگیری می‌شود اما به نظر می‌رسد دلخوری‌ها همچنان پابرجاست.

نکته حائز اهمیت درباره بازیکنان پرسپولیس این است که آن‌ها مدعی‌اند از فصل گذشته مبالغی از قراردادشان باقی مانده است. این در حالی است که طبق اسنادی که به دست ایسنا رسیده، به غیر از دو نفر از بازیکنان ایرانی، سایر بازیکنان ایرانی پرسپولیس در فصل ۹۸-۹۷، ۱۰۰ درصد مطالبات خود و همین‌طور مبلغی به عنوان آپشن قرارداد دریافت کرده‌اند.

نکته‌ای بسیار جالب این ماجرا این است که بر اساس مصوبه هیات مدیره سابق پرسپولیس زمانی که این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید ۳۰ درصد از پاداش ۲ میلیون دلاری AFC  در قالب پاداش آسیایی و خارج از قرارداد به حساب بازیکنان واریز شد. البته این بازیکنان طی فصل ۹۸-۹۷ مبالغی را هم به عنوان پاداش پیروزی دریافت کردند که اگر این مبالغ را با پاداش آسیایی جمع کنیم هر کدام از بازیکنان پرسپولیس ۴۹۵ میلیون تومان خارج از قرارداد دریافت کرده‌اند.

ایسنا بر اساس اسنادی که در اختیار دارد و نزدش محفوظ است، به انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس در فصل ۹۸-۹۷ و همین‌طور مبلغ آپشن‌هایی که در قراردادشان لحاظ شده و میزان دریافتی‌ بازیکنان پرسپولیس طی فصل گذشته اقدام می‌کند.

میزان دریافتی برخی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در فصل  98 - 97

* کلیه مبالغ به تومان است *
نام بازیکن     مبلغ قرارداد     درصد دریافتی     آپشن قرارداد     مبلغ دریافتی از آپشن     میزان طلب از آپشن‌ها
سیدجلال حسی ۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۹۴     ۵۳۳.۵۰۰.۰۰۰     ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰     ۳۰۳.۵۰۰.۰۰۰
علیرضا بیرانوند    ۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰    ۱۰۰     ۸۹۵.۰۰۰.۰۰۰     ۲.۱۷۵.۰۰۰.۰۰۰     ۱.۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰-
مهدی ترابی    ۱.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰     ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰     صفر
امید عالیشاه  ۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰     ۵۵۷.۵۰۰.۰۰۰     ۹۲.۵۰۰.۰۰۰
شجاع خلیل‌زا ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰     صفر
محمد انصاری ۱.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۶۸۰.۰۰۰.۰۰۰     ۲۰۴.۱۲۰.۰۰۰     ۴۷۵.۰۰۰.۸۸۰
سروش رفیع ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰     صفر
مهدی شیری   ۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۱۸۲.۵۰۰.۰۰۰     ۴۷.۵۰۰.۰۰۰     ۱۳۵.۰۰۰.۰۰۰
علی علیپور   ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰     ۲۰۹.۷۴۹.۸۰۰     ۱۴۰.۲۵۰.۲۰۰
حسین ماهینی ۹۵۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰
محسن ربیع‌خواه  ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۷۰.۰۰۰.۰۰۰     ۶۹.۵۰۰.۰۰۰     ۵۰۰.۰۰۰
کمال کامیابی‌نیا  ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰     ۳۲۳.۲۰۰.۰۰۰     ۵۵۶.۸۰۰.۰۰۰
سیامک نعمتی   ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰     ۷۲.۵۰۰.۰۰۰     ۱۹۷.۵۰۰.۰۰۰
احسان حسینی  ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۵۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱.۰۰۰.۰۰۰     ۴۹.۰۰۰.۰۰۰
احمد نوراللهی  ۱.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۴۲۵.۰۰۰.۰۰۰     ۲۰۰.۷۵۲.۰۰۰     ۲۲۴.۲۴۸.۰۰۰
محمد نادری     ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۷۰     ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰     صفر     ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
شایان مصلح     ۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۳۶۵.۰۰۰.۰۰۰     صفر     ۳۶۵.۰۰۰.۰۰۰
امین اسدی   ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     ۳۲.۰۰۰.۰۰۰     ۱.۸۰۰.۰۰۰     ۳۰.۲۰۰.۰۰۰
کریم باقری     ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰     ۱۰۰     -     -     -
فرزاد حبیب‌الهی     ۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰     ۹۵     -     -     -

توضیح: علیرضا بیرانوند بیش از مبلغ درج شده در آپشن قراردادش دریافت کرده و به همین خاطر تراز مالی او در پایان فصل ۹۸-۹۷ بیش از یک میلیارد تومان مثبت بوده است.

به گزارش ایسنا، بازیکنان خارجی و کادرفنی پرسپولیس نیز در فصل گذشته خارج از مبالغ دریافتی در نتیجه قراردادشان، مبالغی هم بصورت ریال به عنوان پاداش آسیایی و پیروزی در برخی از بازی‌ها دریافت کرده‌اند.

پرسپولیس البته نتوانسته مبلغ قرارداد فصل گذشته مربیان خارجی را تسویه حساب کند.  

منبع: ایسنا برچسب ها: مبالغ ، قرارداد ، پرسپولیسی‌ها ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مبالغ قرارداد پرسپولیسی ها ناطقان بازیکنان پرسپولیس دریافت کرده اند پرسپولیس در فصل میزان دریافتی همین خاطر مبلغ قرارداد ۱ ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ پاداش آسیایی آپشن قرارداد ۳۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۸۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۵۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۱۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ فصل گذشته فصل ۹۸ ۹۷ ۲۰۰ ۰۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!