Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با حضور در شهرستان هوراند، تعدادی از طرح‌های عمرانی و خدماتی این شهرستان را افتتاح و از برخی از طرح‌های در حال اجرا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، طرح گازرسانی به 5 روستای شهرستان هوراند یکی از طرح‌های افتتاح شده بود که با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال توسط شرکت گاز آذربایجان شرقی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پروژه نصب و راه‌اندازی تجهیزات راهنمایی و رانندگی (دوربین کنترل ترافیک) با هزینه‌کرد 600 میلیون ریال اعتبار در شهر هوراند به بهره‌برداری رسید.

چندین طرح عمرانی و خدماتی شهرداری هوراند و شرکت توزیع نیروی برق استان نیز با حضور رحمتی در شهرستان هوراند افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از عملیات اجرایی بیمارستان در حال ساخت و مجتمع اداری شهرستان هوراند بازدید کرد.

رحمتی در نشستی با حضور اعضای شورای اداری شهرستان هوراند، مسائل و مشکلات این شهرستان را در حوزه زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی بررسی کرد.

وی در این جلسه، عدالت‌محوری در توزیع اعتبارات را از سیاست‌های اصلی نظام عنوان کرد و گفت: امروز در نقاط مختلف کشور و استان شاهد ارائه خدمات عمومی و باکیفیت به مردم هستیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر تبریز هوراند شهرستان هوراند عمرانی و خدماتی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پل تخریب شده انجیرلوی محور گرمی – بیله‌سوار که در سیل سال گذشته تخریب شده بود، در مرحله بهسازی و افتتاح قرار گرفته است. - اخبار استانها -

کلیم‌‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: عملیات بهسازی پل انجیرلوی محور گرمی به بیله‌سوار بعد از وارد آمدن خسارت در اثر جاری شدن سیل سال گذشته در دستور کار بهسازی قرار گرفت اما به صورت موقت پل فلزی را در این مسیر راه‌اندازی کردیم تا عبور و مرور در این محور مواصلاتی ترانزیتی با اختلال روبه‌رو نشود.

وی تصریح کرد: این پروژه خاص با تلاش راهداری و عوامل مهندسی استان به شکل مطلوب طراحی شده که در یک سال اخیر اجرای آن با قوت و قدرت ادامه پیدا کرد که امروز شاهد انجام مراحل پایانی و تکمیلی این پل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای این پل 16 شمع در ارتفاع 20 متر به کارگیری شده و فنداسیون آن با کیفیتی مطلوب اجرایی و عملیاتی شده است.

وثوقی افزود: تا آخر تیرماه شاهد بهره‌برداری و راه‌اندازی پل انجیرلو خواهیم بود تا با مطلوبیت امکان تردد در محور گرمی – بیله‌سوار فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در طراحی و اجرای این پروژه به نحوی عمل شده تا سازه آن بر اثر حوادث غیرمترقبه به ویژه جاری شدن سیل دچار تخریب نشده و امکان بهره‌برداری آن فراهم آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: پیش‌بینی ما هزینه‌کرد 40 میلیارد تومانی برای این پروژه بود اما با تعدیلی که در این یک سال انجام شد، پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

وثوقی بیان کرد: امیدواریم هموطنان در محور گرمی – بیله‌سوار به عنوان مسیر ترانزیتی از این پل و بزرگراه در حال احداث بهره‌برداری کرده و امکان تردد ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • آبرسانی به ۵۸۰ روستا در اولویت مدیریت آذربایجان‌شرقی
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی