Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت دهه فجر با حضور جمالی پور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، درگاهی رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، رضایی معاون تولیدات دامی، طهماسبی معاون باغبانی، صفری مدیرکل امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، سیف رئیس شرکت خدمات بازرگانی دولتی ایران و رمضان نژاد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، معاونین استاندار قزوین و فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران کل بهره بردای از ۹۸ طرح جهاد کشاورزی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح‌ها شامل ۶۲ طرح آب و خاک، ۴ طرح دام و طیور، ۲۱ طرح جنگل، مرتع و آبخیزداری، ۴ طرح تولیدات باغی و گلخانه، ۲ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و ۴ طرح دامپزشکی و یک طرح ترویجی است.

برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۶۵۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال هزینه شده که ۱۳۴ میلیارد و۸۴ میلیون ریال توسط بخش خصوصی، ۳۶۷ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال اعتبارات دولتی و ۱۵۲ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال تسهیلات بانکی است.

با بهره برداری از طرح‌های یاد شده برای ۳۹۶ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

کد خبر 4843896

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی قزوین عباس کشاورز دهه فجر مراسم افتتاحیه دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام شهرکرد ویروس کرونا قزوین خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران تعطیلی مدارس زلزله جهاد کشاورزی رئیس سازمان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان