Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:50:35 GMT

تاثیر وب سایت در بازاریابی و فروش

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۶۲۳۸

تاثیر وب سایت در بازاریابی و فروش

آیا داشتن یک سایت موجب افزایش فروش برای یک کسب کار خواهد شد؟ آیا به بازاریابی ما کمک خواهد کرد؟ آیا اعتماد کاربران به ما بیش تر خواهد شد؟ برای پیدا کردن جواب این سوالات با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

در پاسخ سوالات بالا می توانیم خیلی سریع بگوییم : بله صد درصد، داشتن یک وب سایت خوب و تخصصی به تحقق تمام موارد بالا مثل کمک در بازاریابی، فروش بیشتر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کمک می کند اما به شرط آن که طراحی سایت تخصصی انجام شده باشد، این یعنی سایت شما یک سایت حرفه ای و قدرتمند باشد و به جرات می توانیم بگوییم که در صورتی که سایت ضعیفی داشته باشید نه تنها نتیجه مثبت نمی گیرید بلکه نتیجه شما عکس خواهد شد!!

نکات مهم در تاثیر مثبت سایت در بازاریابی

اگر می خواهید از سایتتان نتیجه مثبت دریافت کنید باید وب سایت شما دارای ویژگی های کلیدی باشد تا علاوه بر جذب کاربران برای شما فروش هم ایجاد کند، ویژگی هایی که در این مقاله قصد بیان آن ها را داریم ویژگی های هستند که در طراحی تمامی سایت ها باید رعایت شوند ( فروشگاهی، خبری، شرکتی و..... ).

نکته 1 : تجربه کاربری مناسب

از مهم ترین عوامل در فروش سایت تجربه کاربری می باشد، این که وقتی یک کاربر برای بار اول سایت شما را می بیند چه می گوید یا این که کاربر بتواند به راحتی از سایت شما خرید کند ( در سایت های فروشگاهی ) و یا این که در سایت شما گیج و سردرگم نشود تمامی این موارد مربوط به تجربه کاربری و حس اولیه کاربر است، در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای این فاکتور اهمیت زیادی دارد ( خرید آسان انجام شود، دسترسی ها آسان و ساده باشند، کاربر به راحتی بخش های مختلف را پیدا کند و... ) این مورد مهم به شما کمک می کند تا حس خوبی در کاربر نسبت به شما و برندتان ایجاد کنید و صد درصد بر فروش و یا نتیجه گرفتن از سایتتان هم تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت.

نکته 2 : هویت برند شما

وب سایت شما از جمله عواملی است که هویت برند شما را مشخص می کند، اگر در هنگام بازاریابی به مشتری خود می گویید که ما سایت داریم و به وب سایت ما سر بزنید، مطمئن باشید در صورتی که وب سایتتان از طراحی زیبایی برخوردار نباشد نتیجه منفی خواهید گرفت در واقع سایت هایی با ظاهر سطح پایین حس بدی را در مخاطب نسبت به برند مربوطه ایجاد می کند ( هرچند اگر خدمات شما عالی و حرفه ای باشد ) ، برخی از افراد صرفا برای این که بگویند کسب و کار ما هم سایت دارد یک سایت وردپرسی ساده را با دامنه برند خودشان اجرا می کنند، در حالی که نمی دانند این کار نتیجه منفی خواهد گذاشت چرا که ظاهر و کارایی ضعیف سایت مذکور آن هارا غیر قابل اعتماد نشان خواهد داد، باید تصمیم بگیرید که کار حرفه ای را انجام بدهید اگر می خواهید سایتتان با وردپرس بالا بیاید باید طراحی سایت وردپرس سایت شما به صورت حرفه انجام شود تا برند شمارا نیز حرفه ای نشان دهد اگر می خواهید در بازاریابی خود و فروش از سایتتان تاثیر مثبت دریافت کنید باید سایت حرفه ای از لحاظ ظاهر و عمل کرد داشته باشید.

خود سایت چگونه می تواند برای ما مشتریان جدیدی ایجاد کند؟

درست است که شما صرفا می توانید با گفتن این جمله که بیزینس شما وب سایت دارد برای کسب و کار خود نزد مشتری اعتبار بخرید و فروش خودتان را افزایش دهید اما باید از حداکثر توان وب سایت خود استفاده کنید و از بخش آنلاین بیزینس خودتان به صورت حرفه ای استفاده کنید.

بازاریابی موتور های جستجو (seo)  برای کسب و کار شما معجزه می کند!!

اما مهم ترین تاثیر سایت بر بازاریابی و فروش شما بازاریابی موتور های جستجو می باشد، شما به وسیله بازاریابی موتور های جستجو دقیقا مشتریانی را پیدا می کنید که به دنبال خدمات شما هستند!! روزانه میلیارد ها سرچ در گوگل برای پیدا کردن سایتها، خدمات، کالا ها، پرسش و پاسخ و.... انجام می شود و صد درصد تعدادی از این سرچ ها افرادی هستند که به دنبال خدمات یا کالا هایی می گردند که شما ارائه دهند آن می باشید، حال اگر بتوانید سایت خودتان را به این افراد جستجو کننده نمایش دهید می توانید فروش بسیار بسیار خوبی را برای بیزینس خود ایجاد کنید، بر فرض مثال شما کالای خاصی را می فروشید و پس از برسی با استفاده از ابزار های گوگل متوجه می شود که ماهانه 10 هزار نفر در گوگل به دنبال خدمات شما هستند!! پس اگر سایتتان راseo  کنید و در کلمات مرتبط با کسب و کارتان به صفحه اول نتایج برسید می توانید این ترافیک 10 هزارتایی را به وب سایت خود روانه کنید و به تعدادی زیادی از آن ها کالای خودتان را بفروشید!!! با استفاده از بازاریابی موتور های جستجو می توانید فروش بسیار خوبی را برای کسب و کار خود صرفا از طریق کانال اینترنت ایجاد نمایید.

دامنه شما در تبلیغات گسترده تر می شود و نتیجه بهتری خواهید گرفت !!

از دیگر نتایج مثبت یک وب سایت حرفه ای در بازاریابی و فروش کسب و کار شما این است که می توانید در تبلیغات نتیجه بهتری بگیرید اگر برای کسب و کارتان در مکانی بیلبوردی بزنید و یا این که از طریق کانال های مختلف تبلیغ کسب و کارتان را بکنید شاید حفظ آدرس شما و یا شماره تلفن تماس برای کاربران میسر نباشد اما به احتمال زیاد اسم برند شما در ذهن کاربران باقی خواهد ماند و طبیعتا هر کاربری برای پیدا کردن اطلاعات بیش تر اسم کسب و کار مربوطه را در گوگل سرچ خواهد کرد و مطمئن باشید که اگر وب سایت کسب و کارتان حرفه ای و زیبا طراحی شده باشد کاربر به برند شما احساس خوبی پیدا خواهد کرد و در نتیجه موفق خواهید شد که از تبلیغات خود نتایج بهتری بگیرید.

همچنین با داشتن یک سایت، دامنه تبلیغات برای شما افزایش پیدا می کند، شما می توانید با پرداخت مبلغی به سایت گوگل در کلمات مربوطه به کسب و کارتان سایتتان را به صفحه اول نتایج بیاورید همچنین می توانید با دادن بنر های مختلف در سایت های پر بازدید و انتقال ترافیک حاصل شده به وب سایت خودتان به مراتب نتیجه بسیار بهتری را برای کسب و کار خودتان ایجاد نمایید.

سخن پایانی : همه چیز تا حدود بسیار زیادی به سایت شما بستگی دارد

همان طور که در ابتدا این مطلب هم بیان کردیم تمام این شرایط مثبت حاصل از سایت موقعی می تواند برای شما تحقق پیدا کند که سایت شما یک سایت حرفه ای، زیبا و قدرتمند باشد و در صورتی که سایت ضعیفی داشته باشید مطمئن باشید که همین وب سایت ضعیف علاوه بر تخریب کردن چهره برند و کسب و کارتان بر نتایج شما در تبلیغات نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت، پیشنهاد ما این است که همین امروز به فکر تاسیس وب سایتی حرفه ای و ایجاد یک کسب و کار قدرتمند باشید و در صورتی که سایت و کسب و کار آنلاین حرفه ای را برای خود بسازید نتایج بسیار مثبتی در انتطار شما خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: وب سایت بازاریابی و فروش رپرتاژ آگهی برای کسب و کار خود بازاریابی و فروش برای پیدا کردن دنبال خدمات اگر می خواهید تجربه کاربری سایت حرفه ای کسب و کارتان داشته باشید مطمئن باشید خواهد گذاشت وب سایت خود طراحی سایت وب سایت خدمات شما حرفه ای خواهد شد سایت شما برند شما داشتن یک برای شما یک سایت سایت ها صد درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب

به گزارش خبرآنلاین، همه می‌دانیم که ورزش می‌تواند ما را سالم‌تر نگه دارد و خطر بیماری‌های قلبی را کاهش دهد اما تحقیقات جدید ریشه همه‌چیز را در استرس توصیف می‌کند.

سلامت نیوز در گزارشی نوشت: متخصصان بیمارستان عمومی ماساچوست در مطالعه جدیدی که روز دوشنبه منتشر شد، دریافتند افرادی که به طور منظم ورزش می‌کنند، احتمالا تا حدی به دلیل کاهش فعالیت‌های مربوط به استرس در مغز در برابر بیماری‌های قلبی مصون‌تر می‌مانند. شاید به همین دلیل است که افراد مبتلا به افسردگی نوعی بیماری روحی‌روانی مرتبط با استرس‌ــ نیز اغلب با ورزش کردن حالشان بهتر می‌شود.

نویسنده ارشد مطالعه و متخصص قلب و عروق می‌گوید داشتن فعالیت بدنی در کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌ عروقی در افراد مبتلا به افسردگی، تقریبا دو برابر موثرتر است و آثار آن بر فعالیت‌های مربوط به استرس در مغز ممکن است توضیحی برای این مشاهدات جدید باشد.

به عبارت دیگر افرادی که بیشتر ورزش می‌کنند، استرس کمتری دارند و این بر سلامتی قلب آنان نیز تاثیر مثبتی دارد.

نویسنده ارشد این مطالعه و همکارانش در این تحقیق که در مجله کالج آمریکایی قلب و عروق منتشر شد، سوابق پزشکی ۵۰ هزار و ۵۳۹ نفر را که در یک نظرسنجی آمادگی جسمانی شرکت کرده بودند، تجزیه و تحلیل کردند و از زیرمجموعه‌ای از این گروه اسکن مغز انجام دادند و فعالیت مغزی مربوط به استرس را در آن‌ها اندازه‌ گرفتند.

طی یک پیگیری ۱۰ ساله، نزدیک به ۱۳ درصد شرکت‌کنندگان به بیماری قلبی مبتلا شدند، اما افرادی که به طور منظم ورزش می‌کردند در مقایسه با افرادی که ورزش نمی‌کردند، ۲۳ درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی بودند. در این میان، آثار مثبت ورزش بر سلامتی قلب و عروق در افرادی که از قبل افسردگی داشتند و فعالیت‌های مربوط به استرس در مغزشان بیشتر بود، کاملا مشهود بود.

بنابراین می‌توان گفت اگرچه همگان از ورزش کردن سود می‌برند، فعالیت بدنی سلامتی قلب کسانی را که استرس بیشتری دارند، تقویت می‌کند.

متخصصان خاطرنشان کردند در این حوزه به تحقیقات بیشتری نیاز است، اما نتایج بسیار دلگرم‌کننده بوده و اولین بار است که شواهد نشان می‌دهد ورزش بر سلامت جسمی و روانی آثار مثبت و عمیقی دارد.

پیش از این ثابت شده بود که فعالیت بدنی با بهبود عزت‌ نفس و تقویت عملکرد شناختی در کاهش اضطراب، افسردگی و همچنین بدخلقی موثر است. تحقیقات متعدد همچنین نشان می‌دهند که به فعالیت بدنی شدید هم نیازی نیست و کمی پیاده‌روی تند در هوای آزاد، دوچرخه‌سواری، کمی یوگا یا شنا هم برای سلامتی روان مفید است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896623

دیگر خبرها

  • تاثیر صبحانه نخوردن و صبحانه ناسالم خوردن
  • تاثیر ارتباط با خانواده در حال خوب انسان + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الفیحا + پخش آنلاین
  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • از سیر تا پیاز درباره قهوه
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین