Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بررسی نحوه اجرای یادواره ۱۱۰ شهید ارتش در ستاد نیروی دریایی برگزار شد.

به گزارش ایسنا،در این نشست با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری‌نیا رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ازش های دفاع مقدس ارتش، سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سرهنگ اسدی ارشد نظامی ارتش در استان قم و جمعی از دست‌اندرکاران برگزار شد پیرامون نحوه برگزاری یادواره بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر فولادی  دراین نشست گفت: باید در برگزاری یادواره‌ها باید مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون اثرگذاری این برنامه‌ها در جامعه، نشر سیره شهدا و رساندن صدای شهیدان  به گوش‌های متاثر شده از تبلیغات دشمن را در نظر داشت. تولید آثار فاخر، ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس باید در دستور کار قرار گیرد. بهترین افرادی که می‌توانند سیره شهدا را برای ما بیان کنند خانواده معظم شهدا و به ویژه مادران، پدران و همسران شهیدان هستند و نباید از آنان غافل شد.

در راستای برگزاری اجلاسیه ۵۵۰ شهید ارتش در استان قم و در نهایت کنگره ملی شهدای استان، ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۹ با برگزاری پنج یادواره به همت چهار نیرو و ستاد ارتش ( در هر یادواره ۱۱۰ شهید) اقدامات خود را از سال ۱۳۹۷آغاز کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

وزیر کشور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وزیر کشور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر سه شهید بزرگوار دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ابوالشهدا حاج امراله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز دفاع مقدس (اله کرم، اله کس و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسندیان) موجب تأثر خاطر همشهریان و دوست‌داران ازجمله اهالی محترم شهرهای چیتاب و یاسوج شد.

این پدر گرانقدر که اسوه صبر و تقوا بود، با ایمان به وعده‌های الهی با بردباری فراق فرزندان و همسرش را در مدتی طولانی تحمل کرد و به یکی از الگوهای مثال‌زدنی برای نسل کنونی و آینده این مرز و بوم تبدیل شد.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت، برای آن فقید سعید رحمت واسعه و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه احدیت مسئلت دارم.

احمد وحیدی

کد خبر 744172

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • نشست توجیهی انجمن خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی۲هزار شهید استان
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • کنگره شهدا در زرقان برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • یادواره شهیدان صیاد شیرازی و قرنی در کرمان + تصویر
  • برگزاری نشست هماهنگی کنگره شهدای شهرستان ملارد
  • یادواره ۱۵۱ شهید بخش برزک کاشان
  • ۵۲ شهیدی که صیاد را به کردستان کشاندند