Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهر علمی ضمن شرکت در یادواره منطقه ای لاله های روشن، به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران این نمایشگاه دانش آموزی دستاوردها و پیشگامان گام دوم انقلاب را افتتاح کرد.

نمایشگاه پوستر دستاوردها و پیشگامان گام دوم انقلاب که تا ۲۳ بهمن در محل نگارخانه ارشاد اسلامی واقع در سینما فرهنگ دایر است شامل پوسترهایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که به همت تشکل های دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان دبیرستان هیئات امنایی عفاف تهیه و در قالب نمایشگاه برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه دوم نیز که شامل دست ساخته های دانش آموزان مدارس منطقه می باشد در زمینه های هنری ، فرهنگی و علمی در محل دبیرستان بتول شکرزاده(قلم سابق) برای بازدید سایر دانش آموزان دایر شده است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران دانش آموزان نمایشگاه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این پروژه با زیربنای هزار و  ۸۹۶ متر مربع و با اعتبار ۲۲۴ هزار و ۶۱۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید
ساختمان آموزشی،  اتاق مدیریت ،  اتاق ناجیان ، سالن انتظار ، رختکن ، انبار ، اتاق کمک‌های اولیه ، کلاس آموزشی، استخر بزرگسالان و کودکان ، سرویس بهداشتی ، سونای خشک و بخار ، موتورخانه  ، اتاق برق ، آبدارخانه ، بوفه و اتاق هواساز از امکانات این استخر است.

 

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان