Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته ملی المپیک درخصوص مشکل به وجود آمده در مسیر اعزام تیم ملی ژیمناستیک به جام‌جهانی استرالیا بیانیه‌ای را صادر کرد. تاریخ انتشار: 11:06 - 15 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۱۹۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کمیته ملی المپیک به رغم پیگیری جدی در خصوص مشکل پیش آمده برای تیم ملی ژیمناستیک جهت تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد:

«تقریبا از یک سال قبل بحث میزبانی رقابت‌های گزینشی المپیک در استرالیا قطعی بوده و شورای برون مرزی آذر ماه موافقت خود را برای اعزام تیم ملی ژیمناستیک به این رقابت‌ها اعلام داشت، ولی متاسفانه توسط فدراسیون ژیمناستیک، اقدامات لازم برای صدور روادید با کشور میزبان و سفارت مربوطه، بسیار دیر آن‌هم از کانال غیر رسمی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تفاسیر و به رغم از دست دادن زمان برای ثبت‌نام، کمیته ملی المپیک توسط امور بین‌الملل خود با نامه‌نگاری با IOC بطور جد پیگیر این موضوع بوده تا مشکل پیش آمده بر طرف گردد و کمیته بین‌المللی المپیک هم با نامه‌نگاری از طریق کمیته ملی المپیک استرالیا و فدراسیون جهانی، پیگیر این مسئله است، ولی متاسفانه تاخیر صورت گرفته در ثبت‌نام و ارائه مدارک حتی ممکن است شرایط را برای میزبان جهت همکاری و بازبینی این موضوع سخت و غیر ممکن سازد.

اینکه بگوییم استرالیا از همکاری برای صدور روادید خودداری می‌کند، غیر منطقی است، چرا که در حال حاضر یکی از مدیران ورزشی با توجه به اقدام به موقع کمیته در این زمینه بدون مشکلی در استرالیا بوده و در حال گذراندن دوره آموزشی بین‌المللی خود است، لذا اگر قرار بر عدم همکاری بود پس استرالیا برای وی هم نباید روادید صادر می‌کرد.

بدون تردید اگر روند دریافت روادید کشور استرالیا همچون دیگر فدراسیون‌های ورزشی در زمان مناسب و از کانال رسمی دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک صورت می‌گرفت، بدون تردید روند صدور روادید برای تیم ملی ژیمناستیک تسریع می‌شد، ولی تاخیر در این امر و پیگیری از طریق کانال‌های غیر رسمی باعث به وجود آمدن چنین شرایطی برای تیم ملی ژیمناستیک شده و کمیته ملی المپیک هم از طریق IOC بطور جد و مستمر پیگیر این موضوع است و انتظار می‌رود با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده محقق گردد.»

بیشتر بخوانید: استرالیا به ژیمناست‌های سوریه و چین هم روادید نداد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک کمیته ملی المپیک فدراسیون ژیمناستیک برای تیم ملی ژیمناستیک کمیته ملی المپیک صدور روادید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی خواست که از نماز جمعه امروز تا دوشنبه آینده برای حفاظت، دفاع و خنثی کردن توطئه‌های رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی آمده و در آن اعتکاف و تحصن کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که گله‌های شهرک‌نشین صهیونیست که به اصطلاح خود را «جماعت هیکل» می‌نامند، می‌خواهند با برپایی آئین یهودی و قربانی کردن در صحن‌های مسجدالاقصی در روزهای یکشنبه و دوشنبه به این مکان مقدس هتک و حرمت کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که به عموم ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی که ثابت کرده‌اند در خط اول دفاع از قبله اول مسلمین و سومین حرم شریف مسلمانان قرار دارند، ادای احترام کرده و از آن‌ها می‌خواهیم که به روند دفاع از قدس و مسجدالاقصی با تمام توان در برابر دشمن اشغالگر فاشیستی و جنایتکاران جنگی مانند «بن غفیر» ادامه دهند.

جنبش حماس سراسر امت اسلامی و آزادگان جهان را به تشدید همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از غزه، قدس و مسجدالاقصی و مبارزات مشروع ملت فلسطین تا توقف جنگ و احقاق حقوق این ملت در زمینه آزادسازی سرزمین و مقدسات خود دعوت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • حماس آحاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر