Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@11:48:35 GMT

جمع آوري معتادان متجاهر از دره فرحزاد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۷۳۲۵

جمع آوري معتادان متجاهر از دره فرحزاد

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس مواد مخدر پایتخت از جمع آوری معتادان متجاهر در دره فرحزاد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ حسنوند در اولین نشست «دره فرحزاد؛ از پاتوق تا اکو پارک» گفت: 36 سرشاخه اصلی مواد مخدر که به خرده فروشان جنس می‌فروختند در این مکان شناسایی و دستگیر و 350 معتاد متجاهر جمع آوری شدند که 100 نفر از این معتادان منع پذیرش و آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر این که نیروی انتظامی با تمام توان با معتادان و مواد فروشان برخورد می‌کند، گفت: چهار کیلومتر طول دره فرحزاد است که بیش از یک کیلومتر آن از وجود موادفروشان و معتادان متجاهر پاکسازی شده و بخش دیگر از آن باقی مانده است.
رئیس پلیس مواد مخدر پایتخت ادامه داد: این مکان نیاز به ارائه یک سری خدمات شهری از جمله ایجاد روشنایی و ساماندهی دارد، ضمن اینکه نیروی انتظامی در حوزه اجتماعی با تشکیل کارگروه پژوهش و آموزش خدماتی را در این خصوص ارائه خواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: جرایم امنیتی و اخلاقی به صورت جدی در دره فرحزاد وجود دارد و لذا این امر نیازمند مرکز بازپروری و ساماندهی معتادان است ضمن اینکه مرکز مهر سروش فرایند بازپروری معتادان را انجام می‌دهد.
سرهنگ حسنوند به پیشنهاد پلیس برای مراکز شبانه و نگهداری معتادان در خارج از محدوده شهری اشاره کرد و گفت: استقرار مراکز پلیس در کنار این معتادان برای کنترل معتادان ضروری است.
رئیس پلیس مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه جمع آوری معتادان از دره فرحزاد مهمترین مطالبه مردمی است، گفت: این منطقه کابوس مردم شده بود و از دست آزار و اذیت معتادان به ستوه آمده بودند که با همکاری شهرداری، بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر طرح ساماندهی آن اجرایی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جمع آوری معتادان متجاهر رئیس پلیس مواد مخدر پایتخت معتادان متجاهر دره فرحزاد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین زلفخانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در اجرای طرح‌های آرامش در شهر و جمع‌آوری معتادان متجاهر طبق هماهنگی با مقام قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در  غرب استان تهران اقدام کردند و در جریان اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب را که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند جمع‌آوری کردند.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت یک ماه و در طول فروردین ماه اجرا شد، گفت: در این مدت ۲۶۰۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان های غرب استان تهران جمع آوری شده و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه در اجرای طرح های آرامش در شهر، ۳۵ قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر شدند، گفت: در اجرای این طرح، ۱۸۳۹ خرده فروش نیز دستگیر شده و ۴۲۶ کیلو ۹۳۳ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی نیز کشف و ضبط شد.

زلفخانی از تشکیل پرونده برای دستگیرشدگان خبر داد و گفت:‌ این افراد با پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. اجرای طرح برخورد با موادمخدر نیز همچنان ادامه دارد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده