Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:34:53 GMT

عوارض شهرداری سنندج افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۸۰۶۳

عوارض شهرداری سنندج افزایش یافت

ایسنا/کردستان مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از تصویب لایحه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری در سال 99 خبر داد و گفت: این لایحه نسبت به لایحه امسال بطور میانگین ۲۰ درصد افزایش داشته است.

هیوا مظفری با بیان اینکه لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات مهم ترین منبع درآمدی و تامین تحقق بودجه سالانه شهرداری ها است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این اداره تدوین لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای مهرماه امسال با برگزاری جلسات مختلف با مدیران  شهرداری کار تدوین لایحه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری آغاز شد.

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج تصریح کرد: پس از تدوین این لایحه در آذر ماه جهت تصویب تقدیم شورای شهر شد که در جلسات تخصصی شورا و استفاده از نظرات کارشناسان، اصناف، نخبگان و پیمانکاران جزئیات لایحه بررسی شد.

وی از تصویب لایحه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری سنندج در سال ۹۹ خبر داد و عنوان کرد: پس از تصویب شورای شهر این لایحه جهت تایید به فرمانداری ارسال شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، مظفری ادامه داد: لایحه عوارض سال آینده نسبت به امسال بطور میانگین ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه لایحه سال آینده براساس ارزش بافت منطقه ای تدوین و تصویب شده است عنوان کرد: شهروندان می توانند جهت اطلاع از جرئیات لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی سال ۹۹ به سایت شهرداری سنندج مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی لایحه تعرفه عوارض شهرداری سنندج لایحه عوارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدآفرینی و تحقق شعار سال اولویت شهرداری و شورای شهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی عصر چهارشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در کردستان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر سنندج صورت گرفت با تبریک سال جدید و بهار قرآن، اظهار کرد: وظایف شهرداری بسیار گسترده و به وسعت همه نیازهای شهر است.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ وظیفه برای شهرداری‌ها تعریف شده از این رو نمی‌توان وظایف شهرداری را در پروژه‌های عمرانی یا فضاهای سبز و مسائل فرهنگی خلاصه کرد، گفت: هر موضوعی که یک شهر زنده با آن سر و کار دارد از لحظه تولد انسان تا مرگ آن در واقع بخشی از وظایف شهرداری است.

شهردار سنندج تاکید کرد: شهرداری در سرفصل‌های مختلف خدمات‌رسانی همه روزه به صورت مستقیم و غیرمستقیم با زندگی عموم مردم در ارتباط است و همین مسئله اهمیت فعالیت‌های شهرداری را بسیار بالا و تأثیرگذار در رضایتمندی عمومی کرده است.

رشیدی با بیان اینکه گستره خدمات شهرداری موجب شده انتظارات از شهرداری نسبت به سایر ادارات که تنها یک یا چند وظیفه خاص دارند فراتر رود، گفت: اقدامات مختلفی در راستای عمران شهری و رفع مشکلات در سنندج طی سال گذشته انجام شد، البته ادعا نمی‌کنیم که کل مشکلات را حل کرده‌ایم اما در حد توان هرآنچه در توان داشته‌ایم را به کار گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی، احداث پارک‌های بزرگ مقیاس و پروژه‌های عمرانی ریل‌گذاری خوبی در سطح شهر انجام شده است این روند را با قدرت هرچه تمام و با حمایت شورا و همراهی خانواده بزرگ و تلاشگر شهرداری در سالجاری ادامه خواهیم داد.

شهردار سنندج با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، تصریح کرد: شورای دور ششم و شهر در راستای عملیاتی کردن شعار سال هرآنچه در توان داشته باشیم را به کار خواهیم گرفت و در راستای امیدآفرینی و خدمت به مردم کار خواهیم کرد.

رشیدی با تاکید برای اینکه هدف‌گذاری امسال انجام ۲ میلیون مترمربع آسفالت است، گفت: ۶ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری تعریف شده و برنامه‌های متعددی در زمینه اتمام پروژه‌های نیمه تمام، توسعه فضای سبز شهری و ایجاد ۳۰ پارک درون محلی در دستور کار است.

وی از همراهی اعضای شورای شهر هم تقدیر کرد و افزود: بیش از ۹۰ درصد مصوبات شهرداری به تصویب رسیده است با همراهی و همدلی که در مجموعه شورا و شهرداری سنندج وجود دارد امسال سعی می‌کنیم بیش از پیش در راستای امیدآفرینی و تحقق شعار سال گام برداریم.

‌خدمت به خلق بالاترین عبادت است
عزت رضایی رئیس شورای اسلامی شهر سنندج هم به نمایندگی از اعضای شورای شهر در این نشست اظهار کرد: خدمت به خلق بالاترین عبادت است و حتماً کسی موفق خواهد بود که خدمت به مردم را در اولویت کار خود قرار داده باشد.

وی افزود: مسائل معیشتی مردم را اذیت می‌کنند تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید بیش از پیش صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه مدیریت شهری ما گریبانگیر مسائل خاصی است که در دیگر کلان شهرهای کشور چنین مشکلاتی کمتر دیده می‌شود، گفت: نبود درآمد پایدار مشکل اصلی و پاشنه آشیل شهرداری‌ها در استان است.

رضایی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب لقب فرهنگی بودن را به کردستان اعطا کرده‌اند، یک استان فرهنگی نیازمند خدمات بیشتر است تحقق این مهم نیازمند نگاه و اختصاص اعتبارات ویژه است.

کد خبر 6063739

دیگر خبرها

  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • امیدآفرینی و تحقق شعار سال اولویت شهرداری و شورای شهر است
  • وعده رفع تورم و بیکاری در کردستان
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه