Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سالن چند منظوره و طبقاتی جهان پهلوان تختی لاهیجان طی مراسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر مسعود سلطانی فر در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت : فرا رسیدن چهل و یکمین فجر را به ملت غیور ایران تبریک می گویم و امیدوارم که نسلهای بعدی حافظان خوبی برای ارزشها و آرمان های انقلاب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر خاطرنشان کرد: علی رغم همه محدویت ها و مشکلات منابع مالی که در اثر تحریم های ناعادلانه و غیرقانونی آمریکا جهانخوار  به صورت همه جانبه اعمال می شود مجموعه تدبیر و امید توانسته است با تدبیرو استفاده بهینه از منابع مختلف در گوشه و کنار کشور پروژه هایی را برای رفاه مردم به بهره برداری برساند

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: پروژه های سالن چند منظوره و طبقاتی جهان پهلوان تختی لاهیجان پس از سالها بلاتکلیفی و توقف در عرض دوسال به عنوان هدیه دولت تدبیر و امید به جامعه ورش و جوانان گیلان تقدیم شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 500 پروژه در بخشهای ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفت گفت : امروز بیش از 700 پروژه با تعامل ادارات ورزش و جوانان استانها و شرکت توسعه ساخت اماکن ورزشی وزارت ورزش  با محدویت های اعتباری انجام شد و تا پایان سال به تعداد 800 پروژه خواهیم رسید.

وی افزود: 294 پروژه در ایام الله دهه فجر با اعتباری بالغ بر 4هزار میلیارد ریال در سراسر کشور به بهره برداری می رسد و به فضای سرانه ورزشی 744 هزار مترمربع اضافه می شود

وی خاطرنشان کرد: امروز دراستان گیلان 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که بیش از 57 هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه می شود و خداوند را شاکریم این تلاش ها موجب شده که زمینه ورزش همگانی و قهرمانی در کشور فراهم گردد و در این خصوص کارنامه موفقی در دولت داشته باشیم.

سلطانی فر با اشاره به کسب سهمیه المپیک 2020 توسط ورزشکاران ایرانی اظهار داشت : در رشته های کاراته ، تکواندو، کشتی تیراندازی ...ورزشکاران ما توانسته اند نتایج خوبی بگیرند و ورزشکاران استان گیلان نیز همیشه افتخار آفرین بوده اند.

وی افزود: شور و شعف خاصی در جوانان و نوجوانان وجود دارد و توانسته اند برای کشور در سطح ملی و بین المللی افتخار آفرین باشند.

وی با اشاره به میزبانی استان گیلان در مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو اظهار داشت : استان گیلان با داشتن زیر ساخت های مناسب می تواند میزبانی مسابقات بیشتری را در آینده داشته باشد.

سلطانی فر در پایان گفت : امیدواریم که در ماههای باقیمانده عمر دولت دوازدهم برای بهره برداری پروژه های بیشتری در خدمت مردم گیلان باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر لاهیجان وزیر ورزش تدبیر و امید 294 پروژه اعتباری بالغ بهره برداری ورزش و جوانان میلیارد ریال تدبیر و امید استان گیلان سلطانی فر پروژه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستاری فرد در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه در گفتگو با خبرنگاران افزود: استمرار نهضت ملی احداث فضا‌های ورزشی برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی شده است که با اولویت مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور ۵۰ درصد به تعداد فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش و ۳۳ درصد به سرانه ورزشی افزوده شده و با این اقدام سرانه از سه دهم (۰.۳) مترمربع به چهار دهم (۰.۴) مترمربع رسیده است.

وی در خصوص وضعیت آذربایجان غربی هم اظهار کرد: ۱۰۷ هزار مترمربع با اجرای طرح شهید سلیمانی به فضای ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی افزوده شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و سلامت در این استان هزینه شد که با توجه به پیشرفت‌های انجام شده پیش بینی می‌شود این اعتبارات امسال ۲ برابر شود.

ستاری فرد گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشتاز در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های مهم آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی بسیار است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی ورزش‌های دانش آموزی را در این استان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟