Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمدی در جمع دانش آموزان بسیجی دبیرستان عفاف میانه با اشاره به نگرانی شدید دشمن از رشد و پیشرفت بی وقفه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز دشمن می خواهد ترمز دستی این قطار سریع السیر را بکشد و مانع پیشرفت آن شود.

وی دوران جدید انقلاب را دورانی بسیار متعالی و درخشان تلقی کرد و گفت: امروز اوج تاریخ متعلق به ماست و دشمن در متوقف ساختن قطار انقلاب عاجز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده سپاه میانه با اشاره به تاریخ ننگین دوران ستم شاهی و جدایی بخش های مهمی از خاک کشور در دوران قاجار و پهلوی، دفاع مقدس را سند افتخاری بزرگ برای ملت ایران برشمرد و کرد: در طولانی ترین جنگ قرن در برابر قدرتمندترین دشمنان، نه تها قحطی در کشور حاکم نشد بلکه حتی وجبی از خاک کشور در این جنگ ۸ ساله به دست دشمن نیفتاد و این امر، تنها به سبب ایمان رزمندگان و حرکت در مسیر رضای الهی بود.

 محمدی با اشاره به جنایات رژیم بعثی در بمباران مدارس زینبیه و ثارالله میانه، تکه تکه شدن ده ها نفر از دانش آموزان مظلوم و بی گناه بدون هیچ دلیل و منطق را نشانی از وحشیگری این رژیم و استکبار دانست و افزود: دانش آموزان در تمامی مقاطع انقلاب در پیروزی، تثبیت و استمرار آن، نقشی بی بدیل، بی نظیر، افتخار آمیز و غیرقابل کتمان ایفا کردند.

 وی با تاکید بر حماسه آفرینی های دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: آنها نه تنها با حضورشان در جنگ، حماسه ها خلق کردند بلکه همین حضور جوانان و نوجوانان کم سن و سال موجب تشویق و تحریک دیگران برای حضور در جبهه ها می شد.

 محمدی وظیفه امروز جوانان و دانش آموزان را علم آموزی، معنویت افزایی، ولایت مداری و حضور شکوهمند و بصیرانه در صحنه ها برشمرد و افزود: اصلی ترین سنگر یک دانش آموز، سنگر علم آموزی است.

 به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ده ها نفر از دانش آموزان بسیجی دبیرستان عفاف با فرمانده سپاه میانه دیدار کردند.   

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب انقلاب اسلامی جوانان و نوجوانان دفاع مقدس دوران دفاع مقدس قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: پس از ۱۲ سال از تصویب سند تحول بنیادین، نخستین آیین نامه برای اجرای این سند یعنی بخش مهارت آموزی دانش آموزان تصویب شد. این آیین نامه در ۱۰ ماده به تصویب هیات دولت رسید. بر این اساس تا ۵ سال آینده، ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود و تعداد دانش آموزان در رشته‌های مهارتی در هنرستان به نیمی از دانش آموزان کل کشور می‌رسد. این عدد الان ۳۹ درصد است.

وی همچنین گفت: موضوع تغییر تقویم آموزشی که مصوبه دولت است در قالب یک طرح تصویب شده و در حال بررسی است و هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 6087385

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • خلاصه بازی میلان ۱ - ۲ اینتر؛ یک طرفه‌ترین دوران شهر میلان + ویدئو
  • برگزاری مراسم روز زمین پاک در ارومیه همزمان با روز جهانی زمین پاک
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • نگاهی بی‌پروا به شعرهای شفیعی کدکنی
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران